امام جمعه رفسنجان مطرح کرد؛

دهه فجر انقلاب اسلامی باید بهار «جهاد تبیین» باشد/ مشکلات اقتصادی با ارزپاشی حل نمی شود

  • شناسه خبر: 202354
دهه فجر انقلاب اسلامی باید بهار «جهاد تبیین» باشد/ مشکلات اقتصادی با ارزپاشی حل نمی شود

امام جمعه رفسنجان گفت: جشن های انقلاب باید جشن های مردمی باشد نه دولتی؛ دهه فجر امسال باید به عنوان بهار جهاد تبیین باشد.

خانه » آخرین اخبار » دهه فجر انقلاب اسلامی باید بهار «جهاد تبیین» باشد/ مشکلات اقتصادی با ارزپاشی حل نمی شود

به گزارش خانه خشتی، حجت الاسلام عسکری در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت همگان به تقوی الهی و تسلیت شهادت امام هادی (ع)، اظهار کرد: یکی از میراث های بسیار گران سنگ امام هادی (ع) زیارت جامع کبیره که مجموعه ای امام شناسی است و بسیاری از بزرگان بر این کتاب تفسیر نوشتند.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: توهین به قرآن کریم از طریق کشورهایی چون سوئد و هلند به بهانه  های واهی و دروغین آزادی بیان را محکوم می کنیم. قرآن کتاب بیان است و شامل تمامی مسائل می شود.

وی افزود: دشمنان، اسلام را برابر سلطه های خود می دانند و قرآن مردم را در برابر ظلم های ظالمین برپا می دارد و آنها پاسخی ندارند جز اینکه قرآن را می سوزانند و این از ضعف و ناتوانی آنهاست.

حجت الاسلام عسکری بیان کرد: فرهنگ قرآن، فرهنگی غنی و قوی است و آنهایی که به مقابله با قرآن بر می خیزند در برابر آن استدلالی ندارند و مطمئن باشند مسلمانان جهان در برابر این توهین کوتاه نخواهد آمد.

وی با اشاره به فرا رسیدن دهه فجر، گفت: جشن های انقلاب باید جشن های مردمی باشد نه دولتی؛ خود مردمی که انقلاب کردند و پای انقلاب ایستادند و در تمامی صحنه ها حضور پیدا کردند در این دهه فجر در صحنه باشند دهه فجر امسال باید به عنوان بهار جهاد تبیین باشد.

خطیب نماز جمعه رفسنجان افزود: در مجالس مختلف دهه فجر، دستاوردهای انقلاب باید تبیین شود تا کسانی در صدد ناامید کردن مردم هستند و با دروغ های خودشان برای مردم دلخوری ایجاد می کنند با جهاد تبیین امیدواری مردم بیشتر شود.

وی بر باشکوه برگزار کردن جشن های انقلاب تاکید کرد و گفت: مسئولین ادارات در دهه فجر گزارش عملکرد ادارات خود را به مردم ارائه دهند این کار باعث امیدوار کردن مردم و ناامید کردن خبیثان و سیاه نمایان کشور و دشمنان می شود.

حجت الاسلام عسکری با تشکر از نیروی انتظامی در راستای ایجاد امنیت، بیان کرد: همکاری مردم با نیروی انتظامی در تامین امنیت می تواند موثر باشد و دستگاه قضایی در زمینه جرائم برخورد جدی نماید.

وی خاطرنشان کرد: از نیروی انتظامی هم درخواست داریم با کمک دهیاری و بسیج جلوی ناامنی ها را بگیرند.

وی تاکید کرد: با توجه به تصمیم فراجا در خصوص بی حجابی باید این قانون حاکمیتی به رسمیت شناخته شود. گذشته از مسئله شرع، حجاب باید به عنوان قانون جمهوری اسلامی رعایت شود.

خطیب نماز جمعه رفسنجان یادآور شد: همه باید در برابر قانون قانون مند باشند و همکاری مردم در این راستا ضرورت دارد.

وی با اشاره به تورم فزاینده و افسار گسیخته در ماه های پایانی سال و اینکه یک عده ای در صدد گران کردن و انبار اجناس هستند، متذکر شد: احتکار با اخلاق اسلامی سازگار نیست.

امام جمعه رفسنجان گفت: مشکلات اقتصادی در جامعه با ارزپاشی و سکه حل نمی شود. این راهی است که دیگران رفتند و به سر منزل نرسیدند و خطایی که دولت هایی دیگر مرتکب شدند نباید تکرار شود.

وی افزود: مسئولین بیایند به صنعت خودرو رسیدگی کنند و مشکلات مردم در سفره و زندگی آنها را رصد و برای حل آن راهکار بدهند.

انتهای پیام/

 

 

برچسب ها:
حجت الاسلام عسکری خطبه های نماز جمعه رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • محسن

    کاش جناب محترم امام جمعه یه راهکار هم ارایه می دادند برای کنترل قیمت ارز و سکه تا ببینیم علاج کار چیست واقعا؟؟
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان