پاسخی که احمدی نژاد را شوکه کرد

  • شناسه خبر: 19979
پاسخی که احمدی نژاد را شوکه کرد

خانه خشتی:روز گذشته وزیر کشور واجدین شرکت در انتخابات را ۵۰ میلیون نفر دانست. همان عددی که چندی پیش رئیس جمهور گفت و برخی آنرا غیرواقعی دانستند. احمدی نژاد گفت اگر همه سلایق باشند ۵۰ میلیون رای خواهیم داشت. اما حالا که مشائی نیست احتمالا رئیس جمهور خیلی امید به مشارکت ندارد. آخرین نظرسنجی ها […]

خانه » آخرین اخبار » پاسخی که احمدی نژاد را شوکه کرد

خانه خشتی:روز گذشته وزیر کشور واجدین شرکت در انتخابات را ۵۰ میلیون نفر دانست. همان عددی که چندی پیش رئیس جمهور گفت و برخی آنرا غیرواقعی دانستند. احمدی نژاد گفت اگر همه سلایق باشند ۵۰ میلیون رای خواهیم داشت. اما حالا که مشائی نیست احتمالا رئیس جمهور خیلی امید به مشارکت ندارد. آخرین نظرسنجی ها اقبال به مشائی را حدود ۴ درصد می دانست. یعنی کمتر از امروز محسن رضائی و بیشتر از غرضی.

سوال این روزهای محافل سیاسی و گعده های دوستانه این است که برنامه احمدی نژاد چیست؟ گفته است صبر کنید. مشائی هم گفته تا شب انتخابات داغ داغ هستیم. احمدی نژاد طرفدارانش و مشائی را به سعه صدر دعوت کرده است و البته وعده نصرت.

خبرنگار الف کسب اطلاع کرده است که رئیس جمهور برای کسب حکم حکومتی تلاش زیادی هم کرده اما موفق نشده است. شوکه و بعد هم ناامید شده است. شاید پیش بینی هم نمی کرد که چنین واکنشی ببیند. بگذریم.
اما گام بعدی چیست؟ هیچ کس نمی تواند حدس بزند. چون احمدی نژاد حدس زدنی نیست. حتی طرفدارانش هم نمی دانند. روز گذشته برخی رسانه های حامی احمدی نژاد که این روزها بیش از بقیه ذکر گرفته اند و به انتظار نشسته اند، نوشتند که جلیلی همان برگ آس احمدی نژاد است. اما این خبر که غیرواقعی بودنش نیاز به تکذیب نداشت تکذیب شد. جلیلی و احمدی نژاد تنها به هم شباهت دارند اما جلیلی مددوف نیست.
خبر آزادی غفاری که به رمال دولت شهرت دارد تکذیب شد. پس بعید است خبری هم از رمل و اسطرلاب باشد. پس چه می شود؟

منبع:الف

برچسب ها:
انتخابات انتخابات92 پاسخی که احمدی نژاد را شوکه کرد تاییدصلاحیت مشایی خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان