پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

تا آخرین لحظه عادی سازی زندگی مردم در کنارشان هستیم

به گزارش خانه خشتی؛ سرهنگ نظری فرمانده سپاه ثارالله استان در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان کرمان که عصر امروز با حضور وزیر کشور در رفسنجان برگزار شد اظهار کرد: حجم آبی که در رفسنجان شاهدبودیم می توانست خسارت های بیشتری داشته باشد اما با حضور گروه های جهادی و دیگر سازمان به ویژه استاندار محترم خسارت را کاهش داد.
وی افزود: استاندار کرمان از بچه های حاج قاسم و رزمنده هستند و همیشه جلو بودند، این یعنی فرماندهی در میدان و مدیریت جهادی که جای تشکر دارد.
سردار نظری گفت: اقدامات زیادی صورت گرفت و زبان از بیان آن قاصر است، پایگاههای مقاومت و اطلاعات مردمی که از سیل به حوزه ها منتقل میشد و و به مدیریت بحران استان گفته می‌شد خیلی کمک کرد.
فرمانده سپاه استان خاطر نشان کرد: در بحث تخلیه منازل و امنیت نگرانی بود، بسیجیان در کنار نیروهای ناجا قرار گرفتند َو یاری رساندند.
وی تصریح کرد: فرمانده گروه ۶۵ صاعقه در روستای ناصریه خودش پشت لودر نشستند و با آن روحیه حاج قاسمی جلو رفتند که اگر اتفاقی می افتاد، تلفات زیادی را میدادیم.
سردار نظری گفت: در مسیر رفسنجان به انار تنها در یک مورد ۱۸ نفر گرفتار در خودروهای خود نجات داده شدند و به رفسنجان منتقل و تا همین امروز اسکان داده شدند.
وی بیان کرد: در توزیع بسته های معیشتی به گروه های آسیب دیده این گروه ها شناسایی و توزیع خواهد شد و در بحث مسکن نیز گروه های جهادی کمک می کنند.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: هر جا کاری بر زمین مانده بسیج مردمی در شهرستان رفسنجان با فرماندهی سرهنگ پساوند پیش قدم می شوند.
وی خاطر نشان کرد: هدف خدمت به مردم است و این مایه افتخار ماست، تا آخرین لحظه عادی سازی زندگی مردم در کنارشان هستیم.

 

خبر از مریم مرادی

انتهای پیام/

 

خروج از نسخه موبایل