اهانت وهابی سرشناس به امام حسین(ع)

  • شناسه خبر: 19785
اهانت وهابی سرشناس به امام حسین(ع)

به گزارش خانه خشتی به نقل از مشرق، روزنامه جمهوری در ویژه های خود نوشت: ادعای جدید مقامات بحرینی علیه ایران شبکه العربیه تصویری از لاشه یک پهپاد را در آب‌های بحرین منتشر کرد و مدعی شد این تصاویر، مربوط به یک هواپیمای بدون سرنشین ایرانی است که در آب‌های سرزمینی بحرین سقوط کرده است. […]

خانه » آخرین اخبار » اهانت وهابی سرشناس به امام حسین(ع)

به گزارش خانه خشتی به نقل از مشرق، روزنامه جمهوری در ویژه های خود نوشت:
ادعای جدید مقامات بحرینی علیه ایران
شبکه العربیه تصویری از لاشه یک پهپاد را در آب‌های بحرین منتشر کرد و مدعی شد این تصاویر، مربوط به یک هواپیمای بدون سرنشین ایرانی است که در آب‌های سرزمینی بحرین سقوط کرده است. به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، نیروهای امنیتی بحرین اعلام کرده‌اند که این هواپیما را در منطقه فاصل بین بحرین و شمال عربستان سعودی کشف کرده‌اند.
شیخ راشد آل خلیفه وزیر کشور بحرین با انتشار یک اطلاعیه که روز چهارشنبه گذشته در خبرگزاری رسمی این کشور منتشر شده بود، از رصد هواپیماهای شناسایی در آسمان بحرین خبر داده و مدعی شده بود که ایران سیاست‌هایی خصمانه در این منطقه دنبال می‌کند. کارشناسان معتقدند، مقامات بحرینی تلاش می‌کنند با اتهام زنی به جمهوری اسلامی ایران،‌ نگاه‌ها را از بحران داخلی خود و اعتراضات مردمی منحرف کنند.
اهانت  بی شرمانه وهابی سرشناس لبنانی نسبت به حضرت امام حسین(ع)
* یکی از چهره‌های وهابی لبنان، با به کار بردن جملاتی توهین آمیز، حضرت امام حسین(ع) را مورد اهانت و تمسخر قرار داد، “عبدالرحمن محمد سعید الدمشقیه” از چهره‌های سرشناس وهابی لبنان که به دلیل برخی مسائل غیراخلاقی از دانشکده “شریعت اسلامی الازهر” ش?عه لبنان اخراج شد، در اظهاراتی که در ویدئوی منتشر شده در سایت یوتیوب منعکس شد، امام حسین(ع) را مورد اهانت و تمسخر قرار داد. انتشار اظهارات توهین آمیز این چهره وهابی مزدور آل سعود، همواره انتقادات و واکنش‌های بسیاری از سوی مسلمانان به دنبال داشته است. این اظهارات همزمان با اوج گیری درگیری‌های فرقه‌ای در شمال لبنان، در راستای اهداف رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی صورت می‌گیرد.
 اقرار به کفر شیعه از نشانه‌های کمال ایمان به خداست!
یک مفتی وهابی به نام “الربیعی” شبکه اجتماعی اینترنتی “تویتر” نوشته است: از نشانه‌های کمال ایمان به خدا، اقرار به کفر شیعه و عقائد آنها و مطالب کتاب هایشان و برائت از این آیین است! به گزارش شیعه نیوز، وی افزود: “از نظر شرعی جایز نیست به شیعیان اجازه ورود به حرمین شریفین داده شود و اینکه به شیعیان اجازه ورود به مکه و مدینه داده می‌شود نه به این معنی است که آنها مسلمانند! بلکه این امر فقط به دلایل سیاسی است و حاکمان قدیم و جدید از آن پیروی کرده اند؛ شیعه دینی است که با همه ادیان حتی بت پرستی تفاوت دارد.” تلاش وهابیون علیه تشیع به خاطر شکست‌هائی است که اربابان آنها یعنی اسرائیل و آمریکا در صحنه‌های مختلف برای سرکوب شیعیان متحمل شده‌اند.
تمام شهرها و روستاهای شیعه نشین را نابود و همه را می کشیم
عبدالحمید زکریا، یکی از رهبران ارتش موسوم به “ارتش آزاد” که برای براندازی حکومت فعلی سوریه توسط دولتهای عربی مانند قطر و سعودی، و ترکیه سازمان دهی شده است، پس از پیروزیهای مکرر ارتش سوریه در منطقه “القصیر” و پاک کردن این منطقه از عناصر تکفیری و تروریستی در تهدیداتی که حاکی از ناتوانی و عصبانیت بود، اعلام کرد: ما تمام شهرها و روستاهای شیعه نشین را نابود خواهیم کرد و همه را خواهیم کشت.
این اظهارات برای اولین بار از شبکه سعودی “العربیه” به صورت مستقیم و زنده پخش می‌شد. شهر استراتژیک القصیر در استان حمص در طول یک سال گذشته به پایگاهی برای تروریست‌ها تبدیل شده بود که ارتش سوریه در چند روز گذشته عملیات گسترده‌ای برای پاکسازی این شهر مهم مرزی را آغاز کرده است. تاکنون خسارت‌های مالی و جانی فراوانی به تروریست‌ها در این شهر وارد شده است و ارتش سوریه درحال پیشروی در محورهای شمالی القصیر است.
برچسب ها:
اهانت وهابی سرشناس به امام حسین(ع) خانه خشتی رفسنجان وهابی وهابیت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان