نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس؛

شرکت میدکو در رفسنجان سرمایه‌گذاری می‌کند

  • شناسه خبر: 197434
شرکت میدکو در رفسنجان سرمایه‌گذاری می‌کند

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس با اشاره به پیگیری‌های دو ساله مبنی بر سرمایه‌گذاری شرکت میدکو در رفسنجان به‌منظور توسعه اشتغال این شهرستان، گفت: قرار شد در ۱۰۰ هکتار زمین و سرمایه‌گذاری حدود ۱۲ هزار میلیارد تومان کارخانه‌ای توسط این شرکت در رفسنجان راه‌اندازی شود.

خانه » اسلاید شو » شرکت میدکو در رفسنجان سرمایه‌گذاری می‌کند

به گزارش خانه خشتی؛ حجت‌الاسلام حسین جلالی در باره جلسه روز دوشنبه ۶ تیرماه ۱۴۰۱ با مدیرعامل و معاونان شرکت میدکو اظهار کرد: تک‌محصولی بودن و وضعیت منابع آبی شهرستان نیاز به صنعتی شدن را بیش از پیش کرده و این جلسه در راستای درخواست ما از شرکت میدکو برای سرمایه‌گذاری در رفسنجان بود.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه رفسنجان شهر مس است و اکتشافات جدیدی که در منطقه سریدون صورت گرفته و سرمایه‌گذاری‌های میدکو نیز در حوزه مس است، انگیزه‌ای ایجاد شد که قبول کنند و درخواست ۱۰۰ هکتار زمین کردند که کارخانه بزرگی در رفسنجان راه‌اندازی کنند.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس با بیان اینکه پیش‌بینی شد سرمایه‌ای در حدود ۴۵۰ میلیون دلار برابر با ۱۲ هزار میلیارد تومان در رفسنجان انجام دهند و ۱۵۰ هزار تن کنسانتره و حدود ۵۰ هزار تن مس کاتد در سال بتوانند تولید کنند، ادامه داد: قرار شد بنده با مس رایزنی کنم از ظرفیت میدکو در رفسنجان هم جهت صنعتی‌شدن هم اشتغال شهرستان استفاده کنیم و برای مجوزهای این کارخانه از همین امروز پیگیری خواهم کرد.

حجت‌الاسلام جلالی خاطرنشان کرد: به گفته مدیرعامل شرکت یادشده، در صورت اخذ مجوز حدود چهار سال آینده این کارخانه بهره‌برداری و تولید کاتد را آغاز خواهد کرد و از آنجا که در تولید کنسانتره و مس کاتد نیاز به سنگ مس هست، شرکت ملی صنایع مس در این زمینه باید کمک و همکاری کند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان