تعطیلی دانشگاه پیام نور کشکوئیه رفسنجان در سایه بی توجهی مسئولان

  • شناسه خبر: 197418
تعطیلی دانشگاه پیام نور کشکوئیه رفسنجان در سایه بی توجهی مسئولان

یک سال از تعطیلی تنها مرکز آموزش عالی در شهر کشکوییه می گذرد، مرکزی که با ورود و راه اندازی آن در شهر کشکوییه، پای دانشجویان بومی و غیر بومی به شهر باز شد.

خانه » اسلاید شو » تعطیلی دانشگاه پیام نور کشکوئیه رفسنجان در سایه بی توجهی مسئولان

به گزارش خانه خشتی؛ افتتاح یک مرکز دانشگاهی و حضور دانشجویان به عنوان نسل تحصیل کرده و جوان باعث ایجاد روحیه و نشاط فرهنگی و رونق اقتصادی می شود و بسیاری از ساکنین و جوانان شهر و بخش کشکوئیه به دلیل نزدیکی با این مرکز آموزشی از این دانشگاه بهره مند می شدند.

 

متاسفانه با سهل انگاری مسئولان بسیاری از تجهیزات دانشگاه تحت عنوان امانت از این مرکز خارج و به دانشگاه پیام نور رفسنجان منتقل شده اند، تجهیزاتی که توسط هیات امنا و خیرین خریداری شده و هنوز هم برگشت داده نشده اند.

 

کار به اینجا ختم نشد و در سایه بی توجهی مسئولان بخش و بعد از خروج تجهیزات ۳ نفر از پرسنل این مرکز نیز به شهر رفسنجان منتقل شدند و حتی ریاست این مجموعه یک روز کامل در هفته هم در این مرکز حضور ندارد.

 

۱۳ رشته تحصیلی این دانشگاه از کتابچه انتخاب رشته سال ۱۴۰۰ کاملا حذف و عملا این مرکز آموزشی به تعطیلی کامل کشیده شد.

 

این در حالی است که انتقال رشته های این دانشگاه به سایر دانشگاههای همجوار تخلف محسوب می شود اما این ۱۳ رشته به دانشگاه پیام نور انار انتقال داده شده است.

 

شنیده ها حاکی از این است که این واحد زیر مجموعه دانشگاه پیام نور انار قرار گرفته است، اتفاقی که سالها پیش با جدا کردن روستاهای هشت قریه کشکوئیه به انار، جلوی شهرستان شدن کشکوئیه را سد کرد و در حال حاضر نوبت به پیام نور کشکوییه است که این مرکز را تحت الشعاع قرار داده است.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان