وعده‌ای که محقق شد؛

آغاز تعریض و دوبانده سازی محور حادثه‌ساز رفسنجان- داوران

  • شناسه خبر: 197331
آغاز تعریض و دوبانده سازی محور حادثه‌ساز رفسنجان- داوران

با پیگیری نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس دوبانده‌سازی محور رفسنجان به داوران وارد فاز اجرایی شد و با انتخاب پیمانکار ۱۰ کیلومتر ابتدایی تعریض سپس دوبانده‌سازی آغاز خواهد شد.

خانه » آخرین اخبار » آغاز تعریض و دوبانده سازی محور حادثه‌ساز رفسنجان- داوران

به گزارش خانه خشتی؛ حجت‌الاسلام دکتر حسین جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس امروز با اشاره به اینکه محور رفسنجان به داوران یکی از پرترافیک‌ترین محورهای شهرستان رفسنجان است و به‌دلیل اینکه مسیری نزدیک به مشهدالرضا بوده و از چهار استان کشور در این مسیر تردد دارند، اظهار کرد: در این مسیر خودروهای سنگین به‌ویژه تانکرهای حمل سوخت زیادی تردد دارند که بسیار خطرآفرین است و این محور تقریبا تبدیل به قتلگاه شده و هفته‌ای نیست که در آن شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

وی ادامه داد: از ابتدای دوره نمایندگی به‌دنبال دوبانده‌سازی این محور بودیم و پس از برگزاری جلسات متعدد در شهرستان، استان و پایتخت و کش و قوس‌ها و گرفتاری‌ها در فرآیندهای اداری سرانجام کار نتیجه داد و دوبانده‌سازی این جاده وارد فاز اجرایی شد.

نماینده مردم رفسنجان در خانه ملت عنوان کرد: خداوند را شاکریم در خرداد ۱۴۰۱ پیمانکار انتخاب شد و شرکت زاویه‌ساز مسئول تعریض و دوبانده‌سازی این جاده است که فاز اول به‌طول ده کیلومتر تعریض، دوبانده‌سازی و جدولگذاری شروع می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد این طرح به قوت و با سرعت مضاعف پیش برود و این دو سالی که به‌دلیل سیستم اداری و جلسات معطلی ایجاد کرده بود، جبران شود.
حجت‌الاسلام جلالی بیان کرد: حدود ۳۸ کیلومتر از محور رفسنجان به زرند در حوزه رفسنجان است و امیدواریم بتوانیم جاده را تا داوران به سرانجام برسانیم و بعد از آن تا زرند دوبانده‌سازی انجام شود.

وی یادآور شد: مطالعات احداث کمربندی شرقی رفسنجان هم انجام شده است و با تخصیص اعتبار، این طرح نیز به اجرا خواهد رسید و بار ترافیکی از سطح شهر و حوزه منازل مسکونی کاهش پیدا می‌کند.

   

انتهای پیام/

برچسب ها:
محور رفسنجان داوران وبانده‌سازی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • آخوندی

    الان نماینده شهر رفته نگاه کنه آغاز شدن رو ؟! دیگه کاری ندارند ایشون !؟ نگاه کردن چه فایده داره ؟!
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان