جشنواره ملى استارتاپ هاى گردشگرى و صنایع دستى برگزار می شود

  • شناسه خبر: 196852
جشنواره ملى استارتاپ هاى گردشگرى و صنایع دستى برگزار می شود

معاون هنری شهرداری رفسنجان ضمن تشریح برنامه های مدیریت شهری در هفته صنایع دستی، از برگزاری آیین کلنگ زنی بوستان گردشگری و جشنواره ملی استارتاپ هاى گردشگرى و صنایع دستى خبر داد.

خانه » آخرین اخبار » جشنواره ملى استارتاپ هاى گردشگرى و صنایع دستى برگزار می شود

به گزارش خانه خشتی؛ سید محسن سجادی اظهار کرد: به مناسبت هفته صنایع دستی برنامه‌های مختلفی از جمله کلنگ‌زنی بوستان گردشگری و صنایع دستی، رونمایی از پوستر جشنواره ملى استارتاپ هاى گردشگرى و صنایع دستى، افتتاح کارگاه فرش توسط شهرداری رفسنجان برگزار می شود.
وی در تشریح جزییات این برنامه‌ها، گفت: برگزاری کارگاه ۶ ساعته آینده‌پژوهى صنایع دستى در هزاره سوم با تدریس استاد نصرالله تسلیمی در فرهنگسراى رسانه در نوبت صبح و عصر و افتتاح نمایشگاه پته کهن و فرش موژان در فرهنگسرای جوان از برنامه های اولین روز هفته صنایع دستی وگردشگری است.
وی بیان کرد: بازدید از کارگاههاى صنایع دستى مس و برپایی کارگاه شیوه های خلاقانه تولید، بازاریابی و فروش آثار قلمزنی مس با تدریس استاد مهران رضاپور در فرهنگسراى رسانه از دیگر برنامه های شهرداری در دومین روز هفته صنایع دستی و گردشگری است.
معاون هنری شهرداری رفسنجان ادامه داد: در سومین روز هفته نیز شهرداری رفسنجان میزبان مسئولین روابط عمومی ادارات و عموم شهروندان برای بازدید از کارگاههای صنایع دستی در قالب «دوشنبه های رفسنجان گردی» بوده و عصر همان روز کارگاه بازاریابی و فروش با تدریس آقای «مرتضی پاکزاد» برگزار خواهد شد.
سجادی هم چنین از کلنگ‌زنی بوستان گردشگری و صنایع دستی رفسنجان با حضور شهردار و مسئولان خبر داد و گفت: مراسم اختتامیه، تجلیل و رونمایى از پوستر جشنواره ملى استارتاپ هاى گردشگرى و صنایع دستى و کارگاه آموزشی پته دوزی کهن و عصرانه گردشگری و صنایع دستی نیز روز سه شنبه ۲۴ خردادماه برگزار می‌شوند.
وی خاطرنشان کرد: علاقمندان برای اطلاع از زمان و جزییات دقیق برنامه های هفته صنایع دستی و گردشگری می توانند به پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان به نشانیwww.news.rafsanjan.ir یا شناسه @news_rafsanjan_ir در فضای مجازی مراجعه کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
افتتاحیه جشنواره ملى استارتاپ هاى گردشگرى و صنايع دستى رفسنجان شهرداری رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان