طیب سعیدی:

نگهبان” امین”

  • شناسه خبر: 19681
نگهبان” امین”

تاریخ بشریت ثابت کرده است که دستاوردهای ارزشمند که به سختی به دست می آیند، همواره در معرض خطر بدخواهان و مخالفان بوده اند به ویژه اگر این دستاوردها مبنای الهی و معنوی داشته باشند. پس از چند کتب آسمانی که توسط مخالفان انسانیت، آزادگی و خداجویی تحریف شد، خداوند در مورد صیانت از آخرین […]

خانه » آخرین اخبار » نگهبان” امین”

تاریخ بشریت ثابت کرده است که دستاوردهای ارزشمند که به سختی به دست می آیند، همواره در معرض خطر بدخواهان و مخالفان بوده اند به ویژه اگر این دستاوردها مبنای الهی و معنوی داشته باشند. پس از چند کتب آسمانی که توسط مخالفان انسانیت، آزادگی و خداجویی تحریف شد، خداوند در مورد صیانت از آخرین کتاب آسمانی این عبارت را بیان می کند:«إنا نحن نزلنا الذکر وإنا له لحافظون»

قانون اساسی جمهوری اسلامی نیز که به قیمت خون هزاران شهید و جانباز و اسیر و مجاهد به دست آمده است یک دستاورد الهی است که ضامن اسلامیت نظام و و آزادگی و استادگی ملت ایران در مقابل ظلم و وابستگی است و همواره زیربنای حرکت های انقلابی ملت ایران بوده است.واضح است که چنین سندی همواره در معرض بدخواهی و کینه و تحریف از سوی دشمنان خارجی انقلاب و بدخواهان داخلی قرار گیرد. اینجاست که به حکم عقل باید نگهبانانی امین که هم بر علم «فقه» و هم بر علم «حقوق» مسلط باشند به حراست و حفاظت و نگهبانی از این امانت پرداخته و در مقابل تفسیرهای به رای که از سوی منافقان و خودخواهان صورت می گیرد بایستند.

در طول سی و چند سالی که از عمر این انقلاب می گذرد همواره قصد دشمن این بوده است که اشخاصی را که نسبتا مورد علاقه و تایید خود بوده اند در مسندهای اصلی کشور همچون مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری بنشاند و در این مسیر بزرگترین مرجع قانونی که دشمن خارجی و داخلی آن را سد راه خود می بیند، شورای نگهبان است لذا همیشه نوک تیز پیکان حملات خود را به سوی این نهاد انقلابی گرفته است. روز گذشته بود که مقامات آمریکایی بازهم به شدت به شورای نگهبان به دلیل عدم احراز صلاحیت تعدادی از کاندیداها حمله ور شدند و عصبانیت خود را اینگونه ابراز کردند. همین موضوع می تواند نشانه حقانیت این نهاد باشد چرا که امام (ره) فرمودند:«هرگاه دیدید دشمن از کار شما عصبانی و ناراحت است بدانید که درست عمل کرده اید.»

حتی در زندگی عادی و اجتماعی نیز همیشه کسانی در موقعیت ها و مکان های محتلف به وجود «نگهبان» اعتراض می کنند که قصد و نیت سوء ، نسبت به امانتی که از سوی نگهبان از آن حفاظت می شود دارند. در این مورد نیز همین گونه است و کاندیداها و جریان هایی نسبت به اِعمال نظر شورای نگهبان مخالفت می ورزند که وضعیت کنونی و رفتارهای گذشته آنان در راستای قانون اساسی نبوده است و شرایط قانونی برای تصدی پست و مسئولیت ندارند.

باید توجه کرد که امروز وظیفه تمام دلسوزان انقلاب طبق فرموده امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری دفاع و پاسداری از حیثیت این نهاد انقلابی است تا توطئه و سم پاشی رسانه ای دشمنان انقلاب بی اثر شود.

برچسب ها:
شورای نگهبان طیب سعیدی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان