نماینده رفسنجان و انار در مجلس:

وضعیت امکانات و ماشین آلات راهداری رفسنجان باید بهبود یابد

  • شناسه خبر: 196587
وضعیت امکانات و ماشین آلات راهداری رفسنجان باید بهبود یابد

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس گفت: علی‌رغم حوزه وسیعی که راهداری و حمل و نقل جاد‌ه‌ای در رفسنجان باید پوشش دهد، ماشین آلات و امکاناتی که دارد کفاف این حوزه وسیع را نمی‌دهد و باید امکانات و تجهیزات آن افزایش یابد.

خانه » رفسنجان » وضعیت امکانات و ماشین آلات راهداری رفسنجان باید بهبود یابد

به گزارش خانه خشتی؛ حجت‌ الاسلام حسین جلالی نماینده رفسنجان و انار در مجلس در جلسه‌ای در خصوص حل معضلات حوزه راه‌داری رفسنجان اظهار کرد: قبل از جداسازی راهداری از مسکن و شهرسازی زیرساخت های آن باید فراهم می شد که امروز با کمبود نیرو و زیرساخت مواجه نباشیم.

وی با اشاره به اینکه حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان رفسنجان  ۱۵۴۳ کیلومتر راه اصلی و فرعی را تحت پوشش دارد، افزود: برخی راه‌ها توسط خیران ایجاد شده اند که مربوط به ۴۰ سال قبل است و اکنون نیازمند ساماندهی هستند و از اول باید زیرسازی صورت گیرد و سپس آسفالت شوند و هرچه زودتر باید نسبت به جذب بودجه و اعتبار اقدام و ما هم در تهران پیگیری خواهیم کرد.

حجت الاسلام جلالی تصریح کرد: با توجه به مدیریت جدید راهداری کل استان و همتی که وجود دارد نسبت به تجهیز اداره راهداری رفسنجان و همچنین تأمین و بازسازی ماشین آلات آن همت مضاعفی صورت گیرد که نیروهای راهداری بتوانند به نحو احسن و به موقع به مردم و مسافران جاده ها خدمت رسانی کنند.

وی کمبود نیرو را از دیگر مشکلات اداره راهداری رفسنجان برشمرد و گفت: این موضوع هم باید با توجه به اینکه راهداری مجموعه پرکاری است با تصمیمات خوبی که گرفته می شود هرچه زودتر حل شود.

نماینده رفسنجان و انار در مجلس در ادامه به جذب ۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای دوبانده سازی جاده رفسنجان_ زرند اشاره و ابراز داشت: این بودجه ها کفاف این مسیر را نمی دهد که باید پیگیری بیشتری شود تا اعتبارات افزایش یابد چراکه مردم ما به نظام خیلی خدمت کرده اند و این جاده ها که شبیه قتلگاه هستند نباید بیش از این خسارت جانی و مالی به مردم وارد کنند.

حجت الاسلام جلالی با تأکید بر اینکه مجموعه جدید راهداری استان نسبت به حل مشکلات راهداری رفسنجان به کارها سرعت دهد، خاطرنشان کرد: ما هم در مجلس نسبت به قوانین مزاحم و رفع موانع همت خواهیم کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • علیرضا م

    سال گذشته رییس مجتمع مس رفسنجان اعلام کرد ششصد میلیارد تومان هزینه جاده کرمان را میدهد و امروز هم قرار شد بقیه هزینه جاده کرمان رابر را میدهند انوقت خود رفسنجان منتظر دویست میلیارد تومان هزینه جاده نوق است وای بر مسولان ترسوی رفسنجان
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان