معاون پارلمانی ریاست جمهوری:

ضرورت پیشگامی در جهاد تبیین و خدمت به مردم

  • شناسه خبر: 196540
ضرورت پیشگامی در جهاد تبیین و خدمت به مردم

معاون پارلمانی ریاست جمهوری گفت: امروز جنگ های فرهنگی، اقتصادی، ترکیبی، رسانه ای، اجتماعی و جنگ شناختی را داریم که نیاز است دست به دست هم دهیم و در جهاد تبیین در خدمت کردن به مردم پیشگام باشیم.

خانه » آخرین اخبار » ضرورت پیشگامی در جهاد تبیین و خدمت به مردم

به گزارش خانه خشتی سید محمد حسینی امروز در رزمایش بزرگ رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در حسینیه ثارالله رفسنجان اظهار کرد: امروز در این همایش حضور یافتیم تا با شهدا و رزمندگان عهد عزم ببندیم و بگوییم که با همان عزم راسخ و تفکر انقلابی و ولایی راه تان را ادامه خواهیم داد.
وی افزود: امروز خوشبختانه دولتی در رأس امور و کار است که بسیاری از رزمندگان دفاع مقدس در جمع اعضای دولت هستند و در تلاش هستند تا کشور را از ورطه و وضعیت نابسامان خارج کنند.

حسینی بیان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی؛ روحیه دوران دفاع مقدس و جنگ که باعث فتح و پیروزی در خرمشهر شد در عرصه های دیگر نیاز است؛ لذا امروز جنگ های فرهنگی، اقتصادی، ترکیبی، رسانه ای، اجتماعی و جنگ شناختی را داریم که نیاز است دست به دست هم دهیم و در جهاد تبیین در خدمت کردن به مردم پیشگام باشیم.

وی تصریح کرد: در دوران جنگ در عملیات بیت المقدس و شکست حصر آبادان هنگامه ای به پا بود، با یاری خداوند به پیروزی نائل آمدیم؛ بنابراین زمانی که کار و سبقه، رنگ الهی داشته باشد قطعاً پیروزی حاصل می شود.

معاون پارلمانی ریاست جمهوری ادامه داد: در بحث سلامت ببینید وقتی که دولت کار خود را برای مبارزه شروع کرد روزانه ۷۰۰ نفر مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا در ایران رقم می خورد که با همت و تلاش دولت و مردم این بنرد به پیروزی انجامید پس مسایل و مشکلات را یکی پس از دیگری باید با همراهی و همدلی قوای سه گانه تحت زعامت رهبری حل کرد.

وی با اشاره به اینکه باید قدردان خانواده های شهدا و والدین آن ها باشیم که فرزندانی غیور و دلیر و شجاع را پرورانده و تقدیم انقلاب و اسلام کردند اظهار کرد: راه سرخ شهادت ادامه دارد، روز گذشته در حادثه پارچین در وزارت دفاع شهید تقدیم انقلاب و اسلام شد که نقش صهیونیست ها وجود دارد.

حسینی با گرامیداشت یاد شهدای حرم حضرت امام رضا(ع) بیان کرد: همچنین شهید صیاد خدایی که روز گذشته به دیدار خانواده اش رفتیم، این شهید در نوجوانی رزمنده شهید حاج قاسم سلیمانی بود و دائماً منتظر شهادت بود تا در زمان دفاع از حرم به این فیض هم نایل آمد.
وی اضافه کرد: ارتباط گرفتن با خانواده ها و والدین شهدا برای ثابت قدم ماندن در کارها و امور لازم است؛ وگرنه این امکان دارد که انسان دچار تزلزل شود به ویژه در وضعیت کنونی که دشواری ها و بمباران تبلیغاتی دشمن در فضای رسانه ای، وجود دارد ممکن است برخی دچار تردید شوند اما اگر در مسیر الهی باشند با یاری خداوند پیروز خواهند شد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
رزمندگان دوران دفاع مقدس سید محمد حسینی گردهمایی معاون پارلمانی رئیس جمهور
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • حسینعلی

    فقط شعار فقط حرّافی
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان