پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

بازی مهمی با فجر سپاسی شیراز خواهیم داشت

محمد ربیعی

به گزارش خانه خشتی محمد ربیعی شامگاه دوشنبه در نشست خبری پیش از بازی با تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز اظهار کرد: فردا شب ساعت ۲۰ بازی دو تیم فوتبال مس رفسنجان و فجر سپاسی شیراز در باشگاه شهدای صنعت مس برگزار خواهد شد که این بازی با حضور تماشاچیان برای نخستین بار بعد از بحران کرونا انجام می شود.

 

وی افزود: در این بازی بازیکنانی همچون آقای شاهین توکلی را به دلیل ۴ کارته بودن و آقای مهدی ترکمان و آقای یونس اکبر پور به دلیل مصدومیت در اختیار ندرایم.

 

ربیعی ادامه داد: سعی می کنیم در ۶ بازی باقیمانده تا پایان فصل؛ آن ایده های مطلوب و فلسفه های بازی را فارغ از نتیجه ادامه دهیم و امیدورایم کیفیت صحیح از بازی را ارائه دهیم.

 

وی خاطرنشان کرد: خوشحالم که هدایت تیم فجرسپاسی را یکی از همکاران خوبم بر عهده دارد و از صمیم قلبم برای آن تیم در ادامه راه آرزوی بهرزوی و موفقیت دارم.

 

ربیعی گفت: ما از ۷ یا ۸ بازی از لیگ یک، بافیمانده بود که متاسفانه به خاطر شرایط ویروس کرونا حضور مردم در باشگاه ها میّسر نشد و یکی از حسرت های من حضور هواداران تیم رفسنجان در زمان صعود تیم به لیگ برتر و نیز جشن قهرمانی تیم بود.

 

وی افزود: ۲۴ هفته در سال گذشته هم تیم فوتبال مس رفسنجان توانست رتبه ۸ را کسب کند و امسال هم در دوّمین سال حضورش توانست جزء ۵ تیم اول باشد و در نیمه بالای جدول قرار گرفته است.

 

ربیعی از مسئولین و مردم تشکر کرد با تزریق انرژی و انگیزه بر انجام بازی های تیم تأثیرگذار بودند؛ تیم مس رفسنجان متعلق به مردم شهر رفسنجان است.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل