پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

۱۲ پروژه در کشکوئیه رفسنجان افتتاح شد

به گزارش خانه خشتی فرماندار رفسنجان روز چهارشنبه در این آئین اظهار کرد: ۱۲ پروژه شامل نیروگاه خورشیدی، دامپروری، زیرسازی و آسفالت، تأمین روشنایی، چاه آب آشامیدنی، آرامستان و غیره در کشکوئیه از توابع رفسنجان به بهره برداری رسید.

 

علی اکبر پورمحمدی بیان کرد: برای اجرای این پروژه ها اعتباری بالغ بر ۱۸۴ میلیارد و ۶۷۱ میلیون ریال از محل اعتبارات دولتی و بخش خصوصی هزینه شده است.

 

پورمحمدی بیان کرد: زیرسازی، آسفالت و جدولگذاری در روستاهای دئفه رضوی، احمدآباد دئفه، بهجت آباد و احمد آباد هرندی به میزان بیش از ۳۹ هزار متر مربع و هزینه بالغ بر ۷۱ میلیارد ریال از افتتاحیات امروز بود.

وی ادامه داد: در ادامه یک واحد پرورش مرغ با اعتبار بیش از۴۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید، افتتاح تأمین روشنایی بلوار روستاهای تقی آباد و حسین آباد و نیز رفع افت ولتاژ چند روستا با مجموع اعتبارات ۱.۵ میلیارد ریال از دیگر برنامه های امروز در این بخش بود.

پورمحمدی ادامه داد: نیروگاه خورشیدی و دامداری اصلاح نژاد که با هزینه ۳۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی راه اندازی شده اند مورد بهره برداری قرار گرفتند.

وی گفت: یک کارگاه خیاطی با اعتبار ۱.۵ میلیارد ریال، سالن انتظار آرامستان و پارک در این بخش با اعتبار ۱۹ میلیارد ریال از سوی شهرداری این منطقه مورد بهره برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل