بازخوانی بیانات رهبر انقلاب درباره نامزدهای احرازصلاحیت نشده

اینهایی که رد صلاحیت می‌شوند لزوماً آدمهای بی‌صلاحیتی نیستند

  • شناسه خبر: 19363
اینهایی که رد صلاحیت می‌شوند لزوماً آدمهای بی‌صلاحیتی نیستند

  پایگاه اینترنتی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بخشی از بیانات ایشان درباره نامزدهای احراز صلاحیت نشده در انتخابات را منتشر کرد.   به گزارش خانه خشتی به نقل از سایت khamenei.ir، مقام معظم رهبری در این بخش از بیانات خود تاکید کردند: اینهایی که رد صلاحیت می‌شوند، لزوماً آدمهای بی‌صلاحیتی نیستند. […]

خانه » آخرین اخبار » اینهایی که رد صلاحیت می‌شوند لزوماً آدمهای بی‌صلاحیتی نیستند

 

پایگاه اینترنتی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بخشی از بیانات ایشان درباره نامزدهای احراز صلاحیت نشده در انتخابات را منتشر کرد.

 

به گزارش خانه خشتی به نقل از سایت khamenei.ir، مقام معظم رهبری در این بخش از بیانات خود تاکید کردند: اینهایی که رد صلاحیت می‌شوند، لزوماً آدمهای بی‌صلاحیتی نیستند.

 

ایشان در سخنانی در ۱۴ بهمن ۱۳۹۰ خاطرنشان کردند: «این را من اعلام می‌کنم، همه افراد بدانند؛ اینهایی که رد صلاحیت می‌شوند، لزوماً آدمهای بی‌صلاحیتی نیستند. اینجور خیال نشود که حالا چون فلانی در انتخابات رد صلاحیت شد، پس دیگر بکلی از صلاحیت ساقط است؛ نه، طبق قانون، در انتخابات نمی‌تواند به عنوان نامزد شرکت کند، اما ممکن است مقامی که او را رد صلاحیت کرده، اشتباه کرده باشد. ممکن است برای این کار صلاحیت نداشته باشد، اما صلاحیتهای فراوان دیگری داشته باشد. اینجور نباشد که اگر کسی رد صلاحیت شد، این معنایش این باشد که او دیگر از هستی ساقط شد؛ نه، صلاحیتهای گوناگون دیگری وجود دارد.»

برچسب ها:
اینهایی که رد صلاحیت می‌شوند لزوماً آدمهای بی‌صلاحیتی نیستند نظر رهبری در مورد رد صلاحیت شده ها
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان