شهردار رفسنجان مطرح کرد؛

سامانه هاتف بستری امن برای ثبت شکایات مردمی/با گزارش های مردمی زمین خواری در رفسنجان به صفر رسید

  • شناسه خبر: 193498
سامانه هاتف بستری امن برای ثبت شکایات مردمی/با گزارش های مردمی زمین خواری در رفسنجان به صفر رسید

شهردار رفسنجان گفت: سامانه هاتف بستری امن برای ثبت شکایات مردمی است و تحت نظر اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات مردمی است.

خانه » اقتصادی » سامانه هاتف بستری امن برای ثبت شکایات مردمی/با گزارش های مردمی زمین خواری در رفسنجان به صفر رسید

به گزارش خانه خشتی، مجید کهنوجی در آئین رونمایی از سامانه هاتف شهرداری در محل فرمانداری رفسنجان رفسنجان اظهار کرد: رهبر انقلاب اسلامی فرمودند برای حضور در صحنه اقتصادی باید امنیت وجود داشته باشد و مبارزه با فساد باید جدی گرفته شود، همچنین فرمودند: امروز همه مسئولین در این جهت مسئول هستند.

وی افزود: ما در راستای مبارزه با فساد مصمم هستیم؛ سامانه هاتف بستری امن برای ثبت شکایات مردمی است و تحت نظر اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات مردمی است.

کهنوجی خاطرنشان کرد: برای تفکیک زمین های ۴ ساله دوره قبل به ارزش هزار میلیارد تومان توسط تعدادی از مفسدین به صورت قانونی و ارزان قیمت و اقساط ۳ ساله متصرف شد که خوشبختانه در حال حاضر با گزارشات مردمی این زمین خواری ها به صفر رسیده است.

وی تصریح کرد: به طور جدی تصمیم داریم زمین را بعد از کارشناسی به صورت مزایده در اختیار عموم قرار دهیم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • بهار بی غم

    لطفا یه سری به محله های اطراف و حاشیه شهر بزنین مثلا کوثر یک خانه های مجتمع مس سرچشمه تمام زباله ها شون رو میذارن وسط کوچه و سگ های ولگرد اونها رو پاره می کنند و باد تمام آشغالها رو میاره جلوی خونه ما

    علی اقا

    با سلام..لطفاً از خود شهرداری شروع کنید..الان ۱۵ سال هست که از ما پول گرفتین ووعده زمین دادین زمین ک ندادین هیچ الان معلوم نیست پول ما کجا رفته ...اسمش هم هست شرکت اعتماد ...ک هیچ اعتمادی بهش نیست حق یه مشت کار گر خورده شده کسی هم خبر نداره...این پول ها خوردن ندارن
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان