آقاتهرانی: «کمیسیون فرهنگی» در سفرهای خود به استان ها وعده بدون عمل نمی هد

  • شناسه خبر: 192571
آقاتهرانی: «کمیسیون فرهنگی» در سفرهای خود به استان ها وعده بدون عمل نمی هد

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: در سفرهای کمیسیون فرهنگی مجلس با همراهی نمایندگانی از هیئت دولت به استان ها و شهرستان ها، وعده هایی داده می شود که پای آن می ایستیم و به تعهدات مان عمل می کنیم.

خانه » آخرین اخبار » آقاتهرانی: «کمیسیون فرهنگی» در سفرهای خود به استان ها وعده بدون عمل نمی هد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی؛ ،حجت الاسلام آقاتهرانی عصر امروز در جلسه ای با حضور مسئولان استان با اشاره به ویژگی های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: شهید قاسم سلیمانی با سردار قاسم سلیمانی دوتاست، مکتب شهید قاسم سلیمانی باید درست مطرح و مواظبت کنیم این جایگاه به خوبی تبیین شود.
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با ابراز خرسندی از حضور در استان کرمان و دیدار با مسئولان این استان، تصریح کرد: در شهرستان ها و استان هایی که سر می زنیم، در زمینه های مختلف مربوط به کمیسیون، تعهداتی می دهیم و پای آن می ایستیم و دوستانی از هیئت دولت ما را همراهی می کنند که بتوانیم مصوبات سفرمان را عملیاتی کنیم.
حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان هم در این جلسه ابراز کرد: از نماینده خوب و زحمت کش رفسنجان که این بستر را فراهم کردند تا اعضای کمیسیون از نزدیک با مسائل و مشکلات فرهنگی استان کرمان آشنا شوند، تشکر می‌کنم.


وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری ابراز کرد: استقلال سیاسی، استقلال اقتصادی و استقلال فرهنگی لازمه کشور است و استقلال فرهنگی اهم است، که این موضوع جایگاه کمیسیون فرهنگی را در مجلس مشخص می کند.
علیدادی سلیمانی تصریح کرد: در رابطه با کارهای فرهنگی؛ باید هم خودمان کار فرهنگی کنیم و هم در برابر نقشه های ضدفرهنگی که برای ما کشیده می شود برنامه داشته باشیم.
وی خاطرنشان کرد: کمیسیون با مراکز فرهنگی که در سطح ملی فعالیت می کنند باید ارتباط تنگاتنگ داشته باشد.
امام جمعه کرمان با ابراز گله مندی از بودجه های کم فرهنگی خاطرنشان کرد: استان کرمان ۳۵۰۰ مسجد دارد؛ از این تعداد ۱۵۰۰ مسجد فعالند که ۶۰۰ مسجد در شهرستان کرمان است و بودجه سرانه این مساجد خیلی کم و قابل بیان نیست.
انتهای پیام/

برچسب ها:
آقاتهرانی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس رفسنجان سفر کمیسیون فرهنگی کمیسیون فرهنگی نمایشگاه رفسنجان شناسی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان