فرماندار رفسنجان خبر داد؛

اختصاص ۶۰۰ میلیارد به آب شرب روستاهای رفسنجان

  • شناسه خبر: 191957
اختصاص ۶۰۰ میلیارد به آب شرب روستاهای رفسنجان

فرماندار رفسنجان گفت: ۶۰۰ میلیارد تومان برای بحث آب شرب روستاهای نوقات، کشکوئیه، حومه غربی و شرقی اختصاص یافته است و طی یک طرح سه ساله اجرایی می شود.

خانه » اجتماعی » اختصاص ۶۰۰ میلیارد به آب شرب روستاهای رفسنجان

به گزارش خانه خشتی، علی اکبر پورمحمدی صبح امروز در جلسه شورای اداری رفسنجان در جمع مدیران اظهار کرد: برای توسعه و ماندگاری شهرستان چیزی به نام خط سیاسی نباید در میدان باشد و بین جناح های مختلف باید خط قرمزمان ولایت فقیه باشد.

وی افزود: بین مسئولین باید وحدت باشد و اختلافی نباید وجود داشته باشد باید به مردم که در همه صحنه ها در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی حضوری پر رن دارند احترام و ارزش گذاشت.

پورمحمدی ایجاد اشتغال در رفسنجان را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: برای مردم اشتغال و افزایش درآمد مهم است آن ها از دولتمردان فعالیت و ایجاد شغل و کاهش نرخ بیکاری را خواستارند.

وی ادامه داد: باید با استفاده از ظرفیت های موجود اعم از معادن مس، کشاورزی پسته، صنعت گردشگری و غیره استفاده کرد و با جذب سرمایه گذاری ها بتوان بسترهای ایجاد اشتغال را فراهم کرد.

پورمحمدی بیان کرد: در این راستا ستاد توسعه شهرستان را تقویت خواهیم کرد و موانع ایجاد شغل را در آن برطرف می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در بحث آب آشامیدنی برخی روستاهای شهرستان از جمله نوق، حومه شرقی و غربی از مشکل کمبود، کیفیت آب، شوری آب و آب غیر بهداشتی رنج می برند که با در نظر گرفتن ۶۰۰ میلیارد تومان آبرسانی اجرا و آب آشامیدنی سالم در اختیار آن ها قرار خواهد گرفت.

وی همچنین با اشاره به وجود ۴۰ هزار خانوار کشاورزی که با خانواده هایشان ۱۵۰ هزار نفر هستند در رفسنجان زندی و از این راه ارتزاق می کنند اظهار داشت: باید بتوان وضع موجود کشاورزی را حفظ کرد و در این راستا حمایت دولت نیاز است و باید قوانین توزیع عادلانه آب را اصلاح و موانع را برطرف کند تا کشاورز دغدغه آب کشاورزی را نداشته باشد.

فرماندار رفسنجان با اشاره به بحث دیون اداری هم گفت: در بودجه کشور سرفصلی به نام دیون وجود دارد، در قانون آمده است که درصدی برای دیون نوشته می شود لذا دستگاه های ادرای دیون را ثبت کنند تا اعتبار کشوری برای آن مشخص و جذب شود.

وی خاطرنشان کرد: در دانشگاه ولیعصر رفسنجان ۲۸۴ نفر عضو هیئت علمی و ۲۰۰ نفر عضو هیئت علمی هم در علوم پزشکی رفسنجان مشغول به کار هستند که ده درصد از این افراد را می توان استفاده کرد و تحقیقات آن ها را کاربردی کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
آب شرب آبرسانی رفسنجان شورای اداری فرماندار رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان