امام جمعه رفسنجان مطرح کرد؛

از پرداختن به حواشی سیاسی بپرهیزیم

  • شناسه خبر: 191741
از پرداختن به حواشی سیاسی بپرهیزیم

امام جمعه رفسنجان بر ضرورت همکاری همه مسئولین و سیاسیون و جلوگیری از پرداختن به حواشی سیاسی در شهرستان تاکید کرد.

خانه » آخرین اخبار » از پرداختن به حواشی سیاسی بپرهیزیم

به گزارش خانه خشتی؛ حجت الاسلام اصغر عسکری در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به تقوی الهی و تبریک میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار، اظهار کرد: بخش عمده پیروزی امام حسین (ع) مرهون فداکاری، حکمت و صبر حضرت زینب (س) است که برخی از ایشان در جریان کربلا به عنوان شریک الحسین در قیام جاودانه یاد می کنند که با سنجیده سخن گفتن، دودمان بنی امیه را منقرض کرد.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به شیوع کرونا و فداکاری های پرستاران در این حوزه، افزود: بیشترین مسئولیت در این دوران برعهده پرستاران و جامعه پزشکی بود، در واقع کار آنها جهاد در راه خداوند است که بسیار ارزشمند است.

وی بیان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری، پرستاران در حال جهاد فی سبیل الله هستند و این کاری که آنها انجام می دهند، ارزش ولایی دارد.

خطیب نماز جمعه رفسنجان با اشاره به دور دوم مذاکرات در وین، گفت: دور اول مذاکرات دولت سیزدهم بعد از ۵ روز پایان یافت. قاطعیت و هدف تیم ایران رفع کامل تحریم ها به صورت مستمر است نه موقت، اما آمریکایی ها که پشت پرده انگلیسی ها را هدایت می کنند دنبال این بودند امتیازات جزئی به ایران داده شود.

وی ادامه داد: هدف ایران از مذاکره، تمرکز بر روی برجام و رفع تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران به صورت کامل و مستمر است، ولی کشورهای که اهداف آمریکا را دنبال می کنند دنبال طرح مسائل حاشیه ای هستند نه اینکه تحریم ها را بردارند.

حجت الاسلام عسکری خاطرنشان کرد: در دور اول مذاکرات، هیات ۴۰ نفره اعم از کارشناس و مسئول در زمینه های سیاسی، اقتصادی، نظامی و… برای مذاکره رفتند، برخی گفتند چرا هیات ۴۰ نفره رفتند؛ ولی هیچ کس نگفت چرا آمریکا در بعضی از جلسات با ۲۰۰ نفر نیرو حضور پیدا می کرد.

امام جمعه رفسنجان تاکید کرد: موضع ایران کامل مشخص است مسئولین ایرانی بر این موضع پافشاری کنند تا تحریم ها به طور کامل برداشته شود.

وی با اشاره به دانشگاه نرجس رفسنجان، گفت: این دانشگاه اولین دانشگاه مختص خواهران در جنوب شرق کشور است که در دولت قبل مورد بی مهری قرار گرفت و تصمیم بر ادغامش گرفتند، با رایزنی هایی که با نماینده، فرماندار و مجلس شورای اسلامی صورت گرفت که این دانشگاه در دانشگاه دولتی ادغام شود ولی این کار به صلاح و افتحار نیست و اخیرا که در  دولت جدید پیگیری می شود تا مستقل شود، اعلام کردند این دانشگاه با همت خیران احداث شده است.

امام جمعه رفسنجان ادامه داد: کسانی که می خواهند نام نیک ازآنها باقی بماند کمک کنند تا بخش دیگر این دانشگاه احداث و تکمیل شود تا این دانشگاه مستقل شود.

حجت الاسلام عسکری در بخش دیگر سخنان خود در خصوص امور اجرایی شهرستان، گفت: از پرداختن به حاشیه ها و صرف کردن انرژی برای حواشی ها پرهیز کنیم. عمر مسئولین برخی اوقات، صرف کارهای بی حاصل می شود و از اصل محتوای باز می مانند.

وی با اشاره به آیه ای از قرآن کریم، افزود: مردان خدا، تجارت و بیع آنها را از فعالیت ها و واحبات باز نمی دارد. برخی به حواشی سیاسی می پردازند و از اصل کار غافل می شوند؛ همه سیاسیون، اداری ها و جوانان همه با یکدیگرهمکاری کنند تا با اتحاد و تعاون بتوانیم بار مشکلات را کاهش دهیم.

انتهای پیام/

 

 

 

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان حاشیه های سیاسی حجت الاسلام اصغر عسکری خطبه ها نماز جمعه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان