مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان مطرح کرد؛

حوزه تولید محتوای فضای مجازی باید توسعه یابد

  • شناسه خبر: 190332
حوزه تولید محتوای فضای مجازی باید توسعه یابد

مدیر مجتمع مس سرچشمه با بیان اینکه در دنیا سهم کشور ما در تولید محتوای اینترنتی و فضای مجازی زیر یک درصد است، گفت: این یک هشدار است و باید تلاش کنیم که این حوزه را توسعه دهیم.

خانه » آخرین اخبار » حوزه تولید محتوای فضای مجازی باید توسعه یابد

به گزارش خانه خشتی؛ حسین احمدی در مراسم اختتامیه سومین رویداد تخصصی تولید محتوای بسیج  که با حضور سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان و جمعی از مسئولان به میزبانی رفسنجان در دانشگاه ولیعصر (عج) برگزار شد با اشاره به اهمیت تولید محتوای و فضای دیجیتال، اظهار کرد: تمامی فضاهای کسب و کار به مرور زمان دچار تغییر و تحول می شوند لذا باید متناسب با این تغییرات پیش رفت در غیر این صورت شرکت ها از گردونه فعالیت و تولید خارج می شوند.

مدیر مجتمع مس سرچشمه با بیان اینکه در دنیا سهم کشور ما در تولید محتوای اینترنتی و فضای مجازی زیر یک درصد است، گفت: این یک هشدار است و باید تلاش کنیم که آن را توسعه دهیم و در حوزه زبان فارسی باید بیشتر تلاش کنیم.

وی بر فعالیت در همه حوزه‌ها از جمله در فضای کسب و کار  تاکید داشت و گفت: اینکه شایعه و شبه دینی در فضای مجازی می تواند جامعه ای را به هم بریزد ناشی از این است که ما در  حوزه و فضای مجازی خوب عمل نکردیم.

احمدی با اشاره به اینکه این رویداد با حمایت سپاه و همکاری دانشگاه ولیعصر (عج) و مجتمع مس سرچشمه رقم خورده، تاکید کرد: استان کرمان ظرفیت این را دارد که این رویداد در آن پایه و اساس نهضت تولید محتوای باشد.
وی گفت:  با حمایت مسئولان کارگروهی جهت برندسازی تولید محتواهای فضای مجازی در استان کرمان ایجاد شود تا در حوزه های فرهنگی و کسب و کار انقلابی عظیم ایجاد شود.

مدیر مجتمع مس سرچشمه با اشاره به اینکه حوزه تولید محتوای فضای مجازی می تواند یک حوزه مقاومت باشد و باعث تغییر اساسی در حوزه فرهنگ و کسب و کار شود، تصریح کرد: این مجتمع با ایجاد مرکز نوآوری در تلاش است رویکرد را تقویت کند تا ارتباط بین تولیدکننده و مصرف کننده را بیشتر و رونق کسب و کار با بستر فرهنگی مناسب ترویج یابد.

وی ادامه داد: در حوزه کسب و کار با حذف خرید کالاهای خارجی مان و بومی سازی و فعال سازی کارگاه های متعدد در استان در صدد تقویت رویکرد حمایتی خود هستیم و این روند ادامه دار است.

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
حسین احمدی رفسنجان مدیر مجتمع مس سرچشمه مراسم اختتامیه سومین رویداد تخصصی تولید محتوای بسیج
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان