سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان مطرح کرد؛

از نظر ذهنی و تاکتیکی خود را مهیای بازی فردا کرده‌ایم/تلاش می‌کنیم در مسابقه فردا مولد اشتباهات زیاد نباشیم

  • شناسه خبر: 189764
از نظر ذهنی و تاکتیکی خود را مهیای بازی فردا کرده‌ایم/تلاش می‌کنیم در مسابقه فردا مولد اشتباهات زیاد نباشیم

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: امیدوارم بازی فردا عاری از هرگونه حواشی باشد و مانند رقابت دو تیم در فصل گذشته بازی فنی از آب درآید و در نهایت موفقیت از آن تیمی باشد که محق آن است. فکر می‌کنم از نظر ذهنی و از نظر تاکتیکی خود را مهیای بازی فردا کرده‌ایم.

خانه » آخرین اخبار » از نظر ذهنی و تاکتیکی خود را مهیای بازی فردا کرده‌ایم/تلاش می‌کنیم در مسابقه فردا مولد اشتباهات زیاد نباشیم

به گزارش خانه خشتی؛ محمد ربیعی سرمربی تیم مس رفسنجان در اولین نشست خبری فصل، پیش از دیدار مقابل سپاهان اظهار کرد: امیدوارم شروع فصل جدید برای همه پر از شادی باشد و برای تمام تیم‌های لیگ برتری فصل خوبی باشد. اولین بازی فصل را باید با سپاهان انجام دهیم. برای دوست خوبم محرم نویدکیا و تیم سپاهان احترام زیادی قائلم اما تلاش می‌کنیم با توجه به شرایط تیم و سختی‌هایی که در یکی دو هفته اخیر داشتیم بتوانیم خود را به خوبی مهیای دیدار فردا کنیم.

وی افزود: حدود ۳۰ روز است که دوره پیش‌فصل را طی می‌کنیم اما قطعاً تیم ما و بسیاری از تیم‌های دیگر هنوز تا مرز هماهنگی آرمانی مدنظر خود فاصله داریم ولی تلاش می کنیم رفته‌رفته به هارمونی مورد نظر برسیم.

ربیعی گفت: امیدوارم بازی فردا عاری از هرگونه حواشی باشد و مانند رقابت دو تیم در فصل گذشته بازی فنی از آب درآید و در نهایت موفقیت از آن تیمی باشد که محق آن است. فکر می‌کنم از نظر ذهنی و از نظر تاکتیکی خود را مهیای بازی فردا کرده‌ایم.

سرمربی تیم مس رفسنجان بیان کرد: فصل گذشته ۳ بازی رسمی در لیگ و جام حذفی و ۲ بازی دوستانه با سپاهان داشتیم. متأسفانه در دیدار برگشت فصل گذشته لیگ روز خوب‌مان نبود و منجر به شکست ما شد که در پایان همان بازی هم اعلام کردم که روز بدمان بود و اشتباهاتی هم داشتیم اما یک بازی هم در جام حذفی با سپاهان داشتیم که در دقیقه ۱۲۰ از سپاهان گل خوردیم در حالی که حدود ۱۲ دقیقه ۱۰ نفره بازی کردیم و داور هم به اشتباه بازیکن ما را اخراج کرده بود. تمام کارشناسان هم بر این امر صحه گذاشتند اما مانند سنوات گذشته در برابر این اشتباهات تنها سکوت کردیم. در واقع برابر سپاهان هم بازی خوب داشته‌ایم و هم بازی بد.

وی افزود: تلاش می‌کنیم در مسابقه فردا مولد اشتباهات زیاد نباشیم و بازی به مراتب بهتری نسبت به آخرین دیدار فصل گذشته برابر سپاهان انجام دهیم. تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم اما با حریف تفاوت فنی داریم و سپاهان ۹۰ درصد شاکله اصلی تیم فصل گذشته خود را حفظ کرده و مغانلو و ریگی به این تیم اضافه شده‌اند در حالی که نزدیک ۵۵ درصد شاکله تیم ما حفظ شده است. بنابراین زمان بیشتری برای تکامل و هماهنگی نیاز داریم اما با اینکه چند بازیکن خود را نیز در اختیار نداریم تلاش می‌کنیم خود را از نظر ذهنی آماده مصاف با سپاهان کنیم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسجان عنوان کرد: با تمام وجود برابر سپاهان بازی می‌کنیم و به نتیجه بازی فصل گذشته کاری نداریم. باید به فصل جدید و آینده فکر کنیم. به نظر من تیم سپاهان امسال بسیار کامل‌تر از فصل گذشته است و به این موضوع کاملاً واقف هستیم.

ربیعی خاطرنشان کرد: عقیل کعبی و مجید نصیری را به دلیل ابتلا به کرونا در اختیار نداریم. همچنین شاهین توکلی و فراز امامعلی یکی دو روز است به تیم اضافه شده اند و ظاهر سلیمان هم در بازی عمان و استرالیا مصدوم شده که روند درمانی خود را طی می‌کند و این بازیکنان را در اختیار نداریم. سایر بازیکنان آماده هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
اولین نشست خبری فصل پیش از دیدار مقابل سپاهان رفسنجان سرمربی تیم مس محمد ربیعی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان