کار ناشنوایان #رفسنجانی برای اقتصاد مقاومتی نیمه تمام ماند؛

گلایه کارخانه کیک و کلوچه کشکوئیه رفسنجان از مسئولانی که قول شان به عمل نرسید + عکس

  • شناسه خبر: 188743
گلایه کارخانه کیک و کلوچه کشکوئیه رفسنجان از مسئولانی که قول شان به عمل نرسید + عکس

کارخانه کیک و کلوچه هپتینا که به همت جمعی از ناشنوایان رفسنجان اداره میشد، از اردیبهشت امسال تعطیل است.

خانه » اجتماعی » گلایه کارخانه کیک و کلوچه کشکوئیه رفسنجان از مسئولانی که قول شان به عمل نرسید + عکس

به گزارش خانه خشتی؛ کارخانه کیک و کلوچه هپتینا واقع در کشکوئیه رفسنجان از سال ۹۸ پس از کسب مجوزهای لازم توسط متخصصین صنایع غذایی شروع بکار کرده است.

این مجموعه در شروع کار هشت نفر از ناشنوایان رفسنجانی را بکار گرفت و به علاوه مدیریت مجموعه ۱۲ نفر در این کارخانه مشغول بکار شدند.

اما گام این ناشنوایان برای روی پا ایستادن و ایفای نقششان در رقم خوردن اقتصاد مقاومتی بی ثمر ماند و کارخانه کیک و کلوچه هپتینا از اردیبهشت ماه امسال تا به الان تعطیل است.

شیما سادات ترابی سهامدار کارخانه هپتینا در گفتگو با خبرنگار ما گفت: به دلیل نداشتن بوجه لازم برای چاپ کاغذ های بسته بندی، کارخانه مدتی تعطیل بود با وجود کارکنان ناشنوا از جانب بهزیستی حمایت شده ایم اما مسئولانی بودند که قول آنها به سرانجام نرسید.

ترابی بیان کرد: از ۱۷محصول،تنها توانسته ایم کاغذهای  ۸ محصول را چاپ کنیم که قریب به ۳۰۰ملیون تومان هزینه شده است‌. پس از تحویل بسته‌ ها در اواخر هفته، بلافاصله در اول مهر شروع به کار خواهیم کرد.

وی ضمن درخواست از مسئولان برای حمایت از این کارخانه، گفت: همه نهاد های دولتی که برای بازدید آمدند قول همکاری و مساعدت و تسهیلات دادند اما در پایان با بهره های بالا و شرایط دریافت سخت تسهیلات روبرو شدیم.

ترابی افزود: مسئولان مربوطه پرداخت تسهیلات را برایمان راحت تر کنند تا نیاز به تعداد زیاد ضامن و وثیقه نداشته باشیم و همچنین مواد اولیه رابا قیمت دولتی به دستمان برسانند نه آزاد و به جای استفاده از محصولات کارگاههای بی نام و نشان در شهرهای دیگر از محصولات شهر رفسنجان که تولید خود شهرستان هست استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه مواد ما عالی و درجه یک هستند و هر ماه و هر هفته از طریق بهداشت و اداره استاندارد نظارت می شوند، عنوان کرد: باوجود دستگاه‌های اولیه و فعالیت سه شیفت در روز، یک تن تولید داریم که در آینده با دستگاه‌های پیشرفته بیشترین تولید راخواهیم داشت.

به گفته ترابی کارخانه کیک و کلوچه هپتینا قرار است از اول مهر ماه سال جاری فعالیت خود را آغاز کند و نهادهای دولتی و شرکت ها میتوانند برای سفارش تغذیه کارمندان با شماره ۰۹۲۰۱۳۶۱۲۱۶ تماس بگیرند.

 

گزارش از زهرا مرادی

انتهای پیام/

برچسب ها:
اقتصاد مقاومتی رفسنجان کارخانه کیک و کلوچه هپتینا کشکوئیه ناشنوایان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان