رئیس شورای شهر رفسنجان مطرح کرد؛

شورای ششم شهر رفسنجان، شورای مردمی است

  • شناسه خبر: 188101
شورای ششم شهر رفسنجان، شورای مردمی است

رئیس شورای شهر رفسنجان گفت: شورای شهر رفسنجان شورایی مردمی است، هر پروژه ای که به نفع مردم باشد را ادامه می دهیم.

خانه » اجتماعی » شورای ششم شهر رفسنجان، شورای مردمی است

به گزارش خانه خشتی؛ سیدحسین رحیمی در نشست خبری شورای شهر رفسنجان که روز گذشته بمناسبت گرامیداشت روز خبرنگار با حضور رئیس و اعضای شورای شهر و سرپرست شهرداری رفسنجان در محل دفتر امام جمعه برگزار شد، با اشاره به آیه ای از قرآن کریم بر اهمیت خبرنگاری و انتشار اخبار درست و دقیق تاکید داشت و اظهار کرد: خبرنگار موفق کسی است که در هیاهوی خبری خبر دقیق و واقع بینانه را به مردم ارائه دهد.
وی افزود: خبرنگار باید گزارش منصفانه مبتنی بر صداقت و درستی، بدون غرض و جبهه گیری سیاسی منتشر نماید.
رئیس شورای شهر رفسنجان با بیان اینکه شورای شهر رفسنجان شورایی مردمی است، عنوان کرد: از ریاست شورای پنجم شهر و شهرداران این دوره تقدیر می کنیم؛ هر کسی در این جایگاه قرار می گیرد تلاش می کند تا شهر را به بهترین جایگاه برساند.
رحیمی تاکید کرد: امیدواریم در زمینه های عمرانی که نیاز شهر است و همچنین در زمینه زیباسازی و المان های شهری حرکت های خوبی انجام شود.
وی با اشاره به تشکیل اتاق فکر توسط اعضای شورای شهر، خاطرنشان کرد: از همه فعالین شهر در همه زمینه های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و… به منظور استفاده از ایده ها و افکار جدید آنها در راستای شهری آباد در این اتاق دعوت به عمل می آید.
رئیس شورای شهر رفسنجان شفاف سازی را از تصمیمات مهم شورای جدید شهر عنوان کرد و گفت: بودجه فعلی شورای شهر ۴۷۰ میلیارد تومان بوده است که ۶۰ میلیارد تومان آن متمم خورده است با این اوصاف باید ۶۰ میلیارد تومان برگردانده شود و مبلغ ۴۷۰ میلیارد تومان تدوین و تصویب شود.
وی ابراز کرد: ۲۵ میلیون تومان چک برگشتی در شهرداری داریم که هنوز وصول نشده است.


رحیمی گفت: هفته آینده یک کنفرانس علمی برگزار خواهد شد که شورای شهر هم به عنوان یکی از پایه های اصلی سلامت مردم همکاری دارد و قریب ۹۰ مقاله علمی در بحث کرونا به جشنواره ارسال شده است.
وی افزود: این جشنواره کاربردی است و در پایان نتایج تحقیقات به مرحله عمل و مقوله علمی منجر می شود که شورای پنجم در این کار دخیل بوده و ما حمایت های خود را ادامه دادیم.
رئیس شورای شهر رفسنجان عنوان کرد: در خصوص استاندارد سازی و تجهیزات پارک ها و المان ها شهری ارتباط ما با اداره استاندارد و گرفتن مجوزهای لازم را مد نظر داریم.
وی گفت: شورای شهر رفسنجان یک برنامه چهار ساله ، میان مدت و بلند مدت داریم و پروژه ها در زمان بندی مشخص اجرا خواهند شد.
رحیمی بیان کرد: برگزاری نشست های خبری با خبرنگاران و شفاف سازی و ارائه برنامه ها و فعالیت ها به اصحاب رسانه همکاری لازم را داریم.
رئیس شورای شهر رفسنجان با اشاره به وجود بازرسان در شهرداری، گفت: نقطه مشترک اعضای شورای شهر و شهرداری مبارزه با فساد است.

انتهای پیام/

 

 

 

برچسب ها:
شهرداری رفسنجان شورای شهر رفسنجان شورای مردمی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • نادر

    از اولین دوره شورای شهر غیررسمی در سال 1359 تا حالا همه دوره های شورای شهر اولش همین ادعا را داشتن ولی نتیجه اش شد تبدیل رفسنجان که زمانی چشم و چراغ استان کرمان بود به شهر درجه دوم استان . هیچکدام نتونستن حتی مشکل سگهای ولگرد را که بارها باعث اوضاع وخیم بهداشتی و صدمه جانی به مردم شدن حل کنند . صد چشمه و پارک جنگلی 500 هکتاری و پیاده راه انقلاب و مجموعه تجاری بزرگ و درختکاری خیابانهای مرکزی شهر و بازسازی بازار قطب آباد و صدها وعده دیگه پیشکش .
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان