پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

جزییات محدودیت های جدید کرونایی در رفسنجان

مجید فصیحی هرندی فرماندار رفسنجان

مجید فصیحی هرندی فرماندار رفسنجان

به گزارش خانه خشتی؛ مجید فصیحی هرندی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی تشدید وضعیت بیماری کرونا در کشور به خصوص استان کرمان و شهرستان رفسنجان، همزمان با سراسر کشور و استان، محدودیت هایی از امشب تا اطلاع ثانوی در شهرستان رفسنجان اعمال خواهد شد.

فرماندار رفسنجان افزود: ممنوعیت تردد خودروهای شخصی در سطح شهر از ساعت ۲۲:۴۵ دقیقه تا ساعت ۴ بامداد با جدیت بیشتر انجام خواهد شد و به هیچ وجه جریمه ها بخشیده نخواهد شد.

وی بیان کرد: صرفا فعالیت مشاغل صنفی ( لبنیاتی ها ، نانوایی ها ، سوپر مارکت ها ، فروشگاههای مواد غذایی، قصابی ها، مرغ و ماهی و میوه وتره بار ) مجاز می باشند.

فصیحی هرندی گفت: فعالیت سایر مشاغل از صبح روز دوشنبه ۲۵ مرداد تا روز شنبه ۳۰ مرداد در شهر رفسنجان و بخش های تابعه ( نوق ، کشکوییه ، فردوس، مرکزی ) ممنوع بوده و برابر قانون با اصناف متخلف برخورد و علاوه بر جریمه نقدی پس از بازگشایی ها و رفع محدودیت ها به مدت یک هفته تعطیل خواهند شد.

وی عنوان کرد: عزاداری در فضای بسته ممنوع بوده و فعالیت مساجد ، تکایا ، حسینیه ها و هیات های عزاداری باید قبل از ساعت ۲۲:۳۰ پایان یابد. همچنین توزیع هرنوع خوراکی اعم از چایی ، شربت و غذای گرم و … مطلقا ممنوع می باشد.

فرماندار رفسنجان با بیان اینکه  در حال حاضر تا اطلاع ثانوی برگ تردد بین استانی صادر نخواهد شد ، تردد در داخل استان بلامانع است، گفت: حرکت اتوبوس های مسافربری از مبدا رفسنجان به مشهد مقدس از روز دوشنبه ۲۵ مرداد تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

وی ادامه داد: از همشهریان محترم خواهشمندیم، بیش از گذشته ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و قوانین اعمال شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا همکاری های لازم را به عمل آورند.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل