مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان مطرح کرد؛

محرم امسال با اولویت سلامت مردم، باشکوه اقامه می شود

  • شناسه خبر: 187327
محرم امسال با اولویت سلامت مردم، باشکوه اقامه می شود

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: ماه محرم امسال با قدرت و شکوه، حفظ سلامت مردم و رعایت تمامی شیوه نامه های بهداشتی برگزار می شود.

خانه » فرهنگی مذهبی » محرم امسال با اولویت سلامت مردم، باشکوه اقامه می شود

به گزارش خانه خشتی؛ حجت الاسلام غلامحسین حقانی مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان صبح امروز در جلسه ستاد محرم شهرستان رفسنجان اظهار کرد: از زمانیکه ویروس منحوس کرونا در کشور شیوع پیدا کرد جریان مذهبی خود را در برابر این بحران مسئول دانسته و دغدغه مند بوده و با تمام امکانات برای کنترل و مقابله با آن پا به میدان گذاشت.

وی افزود: در هر عرصه ای که بحران به وجود آمده بیشترین سهم مشارکت مختص جریان مذهبی بوده است و همیشه با تمام قدرت در میدان بوده و هست.

حجت الاسلام حقانی حفظ مراسمات مذهبی ماه محرم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برای جریان مذهبی را بسیار مهم عنوان کرد و گفت: از طرفی حفظ سلامت مردم برای جریان مذهبی از اهمیت زیادی برخوردار است و در این موضوع امر رهبری هم بسیار مهم است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان بیان کرد: ماه محرم امسال با قدرت و شکوه، حفظ سلامت مردم و رعایت تمامی شیوه نامه های بهداشتی برگزار می شود.

وی افزود: اصل در مراسمات ماه محرم امسال این است که ازدحام نباشد و شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی رعایت شود و رعایت شیوه نامه های بهداشتی در ماه محرم سال گذشته نشان داد که می شود مراسم های مذهبی را برگزار کرد.

حجت الاسلام حقانی با تاکید بر اینکه فضای شهری در ماه محرم سیاه پوش تر شود، خاطرنشان کرد: باید تلاش کرد هیچ مراسم مذهبی در ماه محرم تعطیل نشود ضمن اینکه سیاه پوش کردن شهر هم باید با نگاه جدی تر دنبال شود و سیاه پوش کردن فضای شهری مهم است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان ابراز کرد: هیات های مذهبی شهرستان همه پای کار باشند و تلاش کنیم هیچ هیات مذهبی تعطیل نشود.

حجت الاسم حسنی رئیس تبلیغات اسلامی رفسنجان هم در این مراسم گفت: امسال با برنامه ریزی دقیق و انسجام بیشتر محرم پرشورتری با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در سطح شهرستان برگزار خواهیم کرد.

وی با اشاره به برگزاری طرح «مهرواره محله همدل» در رفسنجان گفت: این طرح با مدیریت ائمه جماعات با محوریت امام جماعت مساجد در راستای شناسایی مسائل و مشکلات هر محله و رفع آن و با هدف تغییر دیدگاه مردم نسبت به امام جماعت مسجد برگزار شد که در رفسنجان از مجموع ۱۲ طرح که ثبت سامانه شدند ۴ نفر از رفسنجان( حجت الاسلام رشیدی روحانی منطقه سعادت آباد، حجت الاسلام کمالی روحانی منطقه جعفرآباد، حجت الاسلام مجید علی حسینی از محله هرمز آباد و صغری هندیزی از محله ده شیخ) معرفی و تجلیل شدند.

انتهای پیام/

 

 

 

 

برچسب ها:
جلسه ستاد ماه محرم حجت الاسلام حقانی رفسنجان ستاد محرم مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی کرمان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • علی

    من نمی دونم چرا عید همه فراموش می کنند که کرونا هست ولی همه محرم یادشان میفته که کرونا وجود داره .
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان