توزیع اقلام غذایی بین سیل‌زدگان کیسکان بافت توسط خیران و گروه جهادی شهید زمانی‌نیا

  • شناسه خبر: 187126
توزیع اقلام غذایی بین سیل‌زدگان کیسکان بافت توسط خیران و گروه جهادی شهید زمانی‌نیا

رئیس مرکز گسترش اقتصاد مقاومتی کشور گفت: با کمک خیران و گروه جهادی شهید وحید زمانی‌نیا، اقلام غذایی به ارزش یک میلیارد ریال در بین سیل‌زدگان کیسکان توزیع شد.

خانه » آخرین اخبار » توزیع اقلام غذایی بین سیل‌زدگان کیسکان بافت توسط خیران و گروه جهادی شهید زمانی‌نیا

به گزارش خانه خشتی به نقل از فارس، حجت الاسلام ذکریا نیکویی در حاشیه بازدید میدانی از روستای کیسکان(بافت) در گفت‌وگو با خبرنگار ما ضمن ابراز همدردی با هموطنان عزیز مناطق سیل‌زده کیسکان اظهار داشت: با حضور در جمع اهالی روستا، ضمن بررسی مشکلات مردم، طی تماس تلفنی با مسؤولان استان به مشکلات آنها رسیدگی شد و مقرر شد گزارش جامع و کاملی از خسارت وارده سیل به استان کرمان و خسارت‌های وارده، به مدیران ارشد کشوری ارائه شود.

رئیس مرکز گسترش اقتصاد مقاومتی کشور با قدردانی از گروههای جهادی و جمعیت هلال‌احمر استان کرمان که از نخستین ساعات وقوع سیل در مناطق سیل‌زده به جد پای کار بودند، خاطر نشان کرد: از مسؤولان درخواست دارم خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده را با سرعت بیشتری انجام داده تا آسیب‌ها را به حداقل رسانند و اقدامات ما گر‌ه‌گشایی از مردم باز کند و آرامش را به مردم روستا بازگرداند.

نیکویی ابراز کرد: بر اساس بازدید انجام شده در مناطق سیل‌زده، خسارت‌های سنگینی به منازل مسکونی وارد شده و با خرابی‌های بسیاری در بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی، دامداری و غیره روبه‌روشدیم که مقرر شد به‌زودی جلسه اضطراری با نماینده ولی فقیه و استاندار برگزار تا مشکلات مذکور در اسرع وقت بررسی و نسبت به حل آن اقدام شود.

وی در پایان اظهار داشت: با کمک خیران و گروه جهادی شهید وحید زمانی‌نیا، اقلام غذایی به ارزش یک میلیارد ریال در بین سیل‌زدگان کیسکان توزیع و به‌زودی کمک دو میلیارد ریالی جهت تحویل اسباب و اثاثیه‌های اساسی منازل سیل‌زده انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
اقلام غذایی خیران سیل زدگان بافت سیل کیسکان گروه جهادی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان