معاون پارلمانی و حقوقی وزارت ورزش و جوانان مطرح کرد؛

رفسنجان گزینه مناسبی برای احداث باغ جوانان است

  • شناسه خبر: 187058
رفسنجان گزینه مناسبی برای احداث باغ جوانان است

معاون پارلمانی و حقوقی وزارت ورزش و جوانان گفت: احداث باغ جوانان در رفسنجان به جهت موقعیت استراتژیک،  میتواند مرکز بین المللی منطقه آسیایی قرار گیرد.

خانه » آخرین اخبار » رفسنجان گزینه مناسبی برای احداث باغ جوانان است

به گزارش خانه خشتی؛ جمشید تقی زاده، معاون پارلمانی و حقوقی وزارت ورزش و جوانان در سفر به شهرستان‌های انار و رفسنجان اظهار کرد: دولت روحانی دستاوردهای مهمی داشته که یکی از آن ها سال ۹۲ که در سیستم اجرایی کشور تحویل گرفتیم قریب ۴۰ هزار پروژه های ورزشی که امروز بعد از ۸ سال به ۶۱  هزار اماکن ورزشی تبدیل شده؛ یعنی ۲۱ هزار اماکن ورزشی مورد بهره‌برداری قرار گرفته است و این یکی از کارهای مهم و تحولات بسیار ارزشمندی بوده که در این دولت صورت گرفت است.

وی افزود:   ۸۳ سمن داشتیم که امروز توفیقی در بخش جوانان حاصل شده و این رقم به حدود سه هزار و ۵۰۰ سمن تبدیل شده است.

تقی زاده با تاکید بر اینکه  یک مجموعه باغ جوانان جایش در شهرستان انار خالی است، گفت:  فرماندار و مسئولین کمک کنند  یک زمینی که درختان بسیار خوبی داشته باشد و تحت عنوان باغ تحت اختیار زیر مجموعه ی ما قرار بگیرد هم آنچه که نیاز جوانان باشد اعم از رستوران و محلی برای مشورت و مشاوره جوانان در آن مجموعه قرار گیرد.

معاون پارلمانی و حقوقی وزارت ورزش و جوانان  عنوان کرد: احداث باغ جوانان در رفسنجان به جهت موقعیت استراتژیک  میتواند به مرکز بین المللی منطقه آسیایی  قرارگیرد و نقطه عطفی باشد در فدراسیون جهانی یا آسیایی که جوانان منطقه بتوانند از محلی که در اختیار ما قرار می گیرد بازدید کنند، ما زیر ساخت های آن را فراهم می کنیم  که این زیر ساخت ها مورد نظر فدراسیون آسیایی و جوانان ورزش قرار گیرد.

تقی زاده ابراز کرد: چون در هیچ جای ایران چنین مرکزی نداریم و در مرکزیت رفسنجان می توانیم این کار را انجام دهیم .

وی خاطرنشان کرد: در بخش هایی که امروز بازدید کردیم و اولین ورود ما به سالن ورشی خلیل آباد ‌بود باید تکمیل شود و همچنین سالن فردوسیه ی آزادگان هم سالن بسیار خوب و بزرگ است که باید با کمک مجتمع مس تکمیل و به بهره برداری برسد.

معاون پارلمانی و حقوقی وزارت ورزش و جوانان گفت: سالن روستای قاسم آباد ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بقیه ی پروژه ها  در روستاهای کریم آباد اولیا،بهرمان، رکن آباد، جهان آباد و سالن همت آباد و خلیل آباد و… صورت جلسه شوند تا به سرعت تکمیل شوند.

وی تاکید کرد: وظیفه ماست  که به همه شهرستان ها خدمات ارائه دهیم نماینده مردم  شهرستان رفسنجان پیگیر هستند تا بخشی از حمایت ها که بر عهده ماست امسال و بخشی دیگر هم در سال آینده انجام شود ولی یکی از اعضای کمیسیون اصلی ما در شهرستان رفسنجان و انار است که  بایدبخشی از مسئولیت اجتماعی خود را در این دو شهرستان به اتمام برسانیم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
بازدید جمشید تقی زاده رفسنجان معاون پارلمانی و حقوقی وزارت ورزش و جوانان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان