سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان:

از هدفگذاری جلوتر هستیم/ فردا مس با فعل خواستن به زمین می رود

  • شناسه خبر: 184916
از هدفگذاری جلوتر هستیم/ فردا مس با فعل خواستن به زمین می رود

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: شرایط تیم مس رفسنجان از آن چیز و کسانی که این تیم را دوست ندارند و از هدف گذاری ها جلوتر است و هدفمان برای این تیم در سال اول حضورش، تثبت در لیگ برتر تعبیه شده بود. فکر می کنم از هدفگذاری جلوتر هستیم.

خانه » رفسنجان » از هدفگذاری جلوتر هستیم/ فردا مس با فعل خواستن به زمین می رود

به گزارش خانه خشتی؛ محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در نشست خبری قبل از بازی در مقابل نساجی مازنداران در خصوص شرایط باشگاه مس، اظهار داشت: در لیگ این مسائل اجتناب ناپذیر است و رخ می دهد. در خصوص مصدومیت دو بازیکن یک مقداری در این مسائل شاید شانس هم دخیل باشد. چون ما کمی بدشانس هستیم.

وی افزود: در مصدومیت کریم زاده کسی با ایشان برخورد نکرد متاسفانه  قسمتی پایشان پیچید و مصدوم شد.

ربیعی بیان کرد: کریم زاده از بچه های خوب و بااخلاق با عملکرد مناسب است که امسال برای اولین بار در لیگ برتر حضور داشت. قطعا با قدرت تر بر می گردد و بسیار برای من قابل احترام هستند.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: در ده، دوازده دیدار اخیر، بازی نبود که زیر چهار بازیکن غایب نداشته باشیم. انصاری تازه شروع کرده بود و همین که به تیم ما ورود کرد، بعد از چند جلسه در ایام عید داشتیم در یک بازی دوستانه از دچار مصدومیت شدید شد و در حال بهبودی است و شرایط نسبتا بهتری را سپری می‌کند که تا دو، سه هفته دیگر زمان می‌برد که شرایط آمادگی ورود به تیم را داشته باشد.

ربیعی گفت: شرایط نسبتا خوبی را سپری می کنیم مجموعه تیم ما به صورت تیمی با وحدت هوای همدیگر را دارند و بچه ها با تمام وجود بازی کردند و برای موفقیت تیمشان تلاش کردند و در بازی فردا این اتفاق رخ خواهد داد.

وی گفت: خوشحالم از نگاه خیلی از متخصصین و کارشناسان و اهالی فوتبال این تیم را به عنوان تیم شگفتی ساز یاد می کنند این اتفاق خوبی است برای اولین حضور یک تیم در لیگ برتر . ولی باید منطق بر قضاوت تیم ما و تیم های سال اول که از لیگ یک به لیگ برتر می آیند،  وجود داشته باشد و دلیلش این است که منطق می گوید سال اول سال پرتنش و پر چالشی برای تیم ها است.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان عنوان کرد: احساسم بر این است که شرایط تیم مس رفسنجان از آن چیز و کسانی که این تیم را دوست ندارند جلوتر هستیم و از هدف گذاری ها جلوتر هستیم و ما هدفمان برای این تیم در سال اول حضورش تثبت در لیگ برتر تعبیه شده بود فکر می کنم از هدفگذاری جلوتر هستیم.

وی ادامه داد: سعی می کنیم با قدرت ۹ بازی باقی مانده در لیگ را انجام بدهیم و بتوانیم تیم را در لیگ برتر با درجه بالاتر حفظ کنیم ضمن اینکه انصاف و منطق  در قضاوت ها نیاز است.

ربیعی گفت: هر چه تیم از لحاظ روانی در آرامش باشد بازدهی بالاتری خواهد داشت فضای تیم  ما می توانست بدتر از این باشد.

وی بیان کرد: همه از این تیم به عنوان یک تیم باکیفیت یاد می کنند در نظر سنجی و این شرایط تیم مس را به عنوان تیم شگفتی ساز قلمداد می کنند این می تواند جای بسی خوشحالی برای مردم رفسنجان باشد.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان خاطرنشان کرد: منطق را در کلامم دارم. قطعا اگر بتوانیم چه برای امسال یا سال های بعد یک هدف بزرگ را به دست بیاریم برایش تلاش خواهیم کرد. تیم مس سعی کرده که به هر چیزی که در آن حضور دارد قانع نباشد و برای آن می جنگید. لیگ سخت است.

وی گفت: تلاش ما این است بتوانم هرجا کار می‌کنم منطق و فلسفه خودمان را جاری کنیم. یک زمانی تیم را بالا آورده بودیم و برخی این مجموعه را می‌زدند. همین نشان می‌دهد تاحدودی مشخص است افکار پشت این قضیه چیست. من با این موارد کار ندارم و سعی می‌کنم روی استدلال‌های شخصی خودم و محوری که باید جلو ببرم، کار کنم.

ربیعی عنوان کرد: برای کادر فنی نساجی اجترام قائل هستم. کادر محترم و مدیرعامل و بازیکنان خوبی دارند و همچنین هواداران پرشور این تیم قابل احترام و متعصب هستند. برای مجموعه ما بسیار این عوامل قابل احترام هستد و می دانیم بازی سختی در پیش رو داریم . تیم ما از لحظ فنی و ذهنی خودش را مهیا کرده و مطمئن هستم فردا مس با فعل خواستن شدید به زمین خواهد رفت. تلاش خواهیم کرد تمام امتیازات دیدار فردا را از دل این بازی سنگین درآوریم.

سزمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: محمد قاضی مبتلا به کرونا شده بود. جزو نفرات بیست نفره بازی فرداست. امیدوارم هرچه سریعتر به شرایط آرمانی خود نزدیک شود. وی جزو بازیکنان تأثیرگذار و متعصب تیم مس است.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تیم مس رفسنجان محمد ربیعی نساجی مازنداران نشست خبری
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • امیر محمد

    کاش مس کرمان منحل میشد تا تیم بزرگ مس رفسنجان بتواند بازیکن های بیشتری بگیرد و هتل اختصاصی داشته باشد چرا رفسنجان باید هزینه های باشگاه های کرمانی را بدهد
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان