سرمربی تیم مس رفسنجان:

نحوه بازی تیم سایپا را خوب و قوی دیدم/ سایپا در لیگ باقی می ماند

  • شناسه خبر: 184497
نحوه بازی تیم سایپا را خوب و قوی دیدم/ سایپا در لیگ باقی می ماند

سرمربی تیم مس رفسنجان گفت: نحوه بازی تیم سایپا را خوب و قوی دیدم. قطعا سایپا با رتبه بسیار خوب در لیگ باقی می ماند . آقای صادقی و همکارانشان در ساختارسازی و برنامه ها خوب عمل کردند.

خانه » آخرین اخبار » نحوه بازی تیم سایپا را خوب و قوی دیدم/ سایپا در لیگ باقی می ماند

به گزارش خانه_خشتی؛ محمدربیعی در نشست خبری بعد از پیروزی تیمش مقابل سایپا تهران گفت: بازی بسیار سخت و سنگینی بود، می دانستیم تیم سایپا انتحاری بازی خواهد کرد و امروز با چه انرژی بازی کرد و تیم ما هم سعی کرد بر بازی حاکم شود.

وی افزود: در نیمه اول توانستیم نبض بازی را دست بگیریم و موقعیت ایجاد کردیم.سایپا هم موقعیت داشت در نیمه دوم به صورت طبیعی و خودخواسته سعی کردیم بازی را کنترل کنیم و دو تا سه موقعیت خوب داشتیم.

ربیعی بیان کرد: بازی پر فشار و پر انرژی برای هر دو تیم بود. نحوه بازی تیم سایپا را خوب و قوی دیدم. قطعا سایپا با رتبه بسیار خوب در لیگ باقی می ماند . آقای صادقی و همکارانشان در ساختارسازی و برنامه ها خوب عمل کردند.

سرمربی تیم مس رفسنجان گفت: ابراهیم صادقی برای باشگاه سایپا سرمایه گرانقدری است و مطمئن هستم کار بسیار درستی را انجام می دهد و صبوری که بر روی ایشان وجود دارد قطعا با برنامه هایی که دارند آینده سایپا را بسیار خوب می بینم. برایشان آرزوی توفیق دارم.

وی ادامه داد: داوری بسیار خوب بود. بازی بادرایت و با تدبیر مدیریت شد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
سایپا تهران محمد ربیعی مس رفسنجان نشست خبری
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان