شهردار رفسنجان مطرح کرد؛

حفظ حال خوب شهروندان، عیدی شهرداری به مردم رفسنجان

  • شناسه خبر: 183839
حفظ حال خوب شهروندان، عیدی شهرداری به مردم رفسنجان

شهردار رفسنجان گفت: تلاش می کنیم با اجرای برنامه های متنوع و خدمات گسترده در آستانه نوروز ۱۴۰۰ حال خوب را به شهروندان هدیه کنیم.

خانه » آخرین اخبار » حفظ حال خوب شهروندان، عیدی شهرداری به مردم رفسنجان

 به گزارش خانه خشتی؛ محمد مختاری در جمع خبرنگاران با اشاره به تشکیل کمیته استقبال از نوروز در شهرداری رفسنجان، اظهار کرد: نورپردازی، نصب المان های جدید، گل کاری و پاکسازی عمق محلات از اهم برنامه های مدیریت شهری در آستانه نوروز ۱۴۰۰ است.

وی ادامه داد: محدودیت های کرونایی و ممنوعیت سفرهای نوروزی موجب شده حال دل شهروندان خوب نباشد لذا شهرداری بعنوان یک عنصر قوی عمل کرده و ضمن آراسته سازی شهر برای تقویت روحیه مردم نیز تلاش می کند.

شهردار رفسنجان با بیان اینکه کاشت انواع گل و درخت در معابر و میادین آغاز شده است، اظهار کرد: رفسنجان در سال ۱۴۰۰ یکی از پرگل ترین شهرهای استان خواهد بود.

مختاری با اشاره به آغاز عملیات پاکسازی محلات از ابتدای اسفند در قالب شهرتکانی برای نوروز، افزود: یکی از برنامه های شهرداری و شورای شهر در دوره جدید ارائه و بهبود امکانات در تمامی نقاط شهر است تا خدمات مدیریت شهری مانند خورشید بر شهر بتابد.

وی در ادامه از طراحی فضای سبز نواری در حاشیه بلوار آیت الله هاشمی رفسنجانی خبر داد و افزود: اجرای گل آرایی و نورپردازی، نصب سفره های هفت سین حجمی از دیگر اقدامات شهرداری در آستانه ورود به سال جدید است که شهروندان در سطح شهر نیز شاهد آن خواهند بود.

شهردار رفسنجان ادامه داد: اجرای آبنما، نقاشی دیواری و دیوارنگاری به مساحت  هزارو پانصد مترمربع با موضوعات شهدا، طبیعت و فرهنگ و هنر تا پایان سال انجام می شود.

مختاری درپایان از لغو مجوز حفاری در سطح شهر از ۱۵ اسفند به مدت یک ماه خبر داد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
رفسنجان شهردار رفسنجان شهری زیبا محمد مختاری نوروز 1400
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • حمزه ای

    سلام چجوری حالمون خوب باشه وقتی نامه آسفالت میدان اصلی که یک شهرک هر روز باید ازش رفت و آمد کنند هشت ماهه تو سازمان عمران افتاده و بهش رسیدگی نمیشه میدانی که چهار ساله پیگیر آسفالتش هستیم شهردار های قبلی که کاری نکردن برای شهرک یادگار امام ...
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان