پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

آغاز ادامه عملیات احداث مجتمع آبرسانی منطقه نوق

به گزارش خانه خشتی؛ چرخ انداز مدیرعامل شرکت آب فاضلاب شهرستان رفسنجان در حاشیه آغاز عملیات حفر چاه شماره ۴ در منطقه نوق اظهار داشت: با پیگیری های حجت الاسلام جلالی نماینده مردم  رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی و فرماندار محترم ، دستگاه حفاری در محل مستقر و  بزودی عملیات حفر شروع میشود .

وی افزود: در این منطقه چهار حلقه چاه جهت تامین آب شبکه های شمس آباد ، اسماعیل آباد،و مهدی آباد پیش بینی شده است که آب استحصالی از این چاهها تماما به یک مخزن منتقل و از مخزن اصلی که احداث شده است به سایر مخازن روستاهای منطقه تقسیم خواهد شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب رفسنجان در پایان گفت: طی یک برنامه ریزی، کلیه روستاهایی که شبکه آب خودگردان دارند، باید شبکه را به شرکت آب و فاضلاب تحویل دهند این موضوع یک تکلیف قانونی است که باید هر چه سریعتر انجام شود .
شرکت آب و فاضلاب بر اساس قانون وظیفه تامین وتوزیع آب به کلیه ی روستا ها را بر عهده دارد و لذا باید آب استحصالی از چاهها تماما به یک مخزن منتقل و از این مخزن تمامی روستاهای منطقه تامین آب میشود و خوشبختانه قسمت اعظم پروژه تامین آب منطقه نوق شامل احداث مخازن اصلی و احداث بیش از ۱۵ کیلومتر خط انتقال انجام شده است و با تکمیل کارهای باقیمانده مشکل تمامی روستاها برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل