در ششمین روز دهه فجر؛

۱۰ پروژه عمرانی و صنعتی در کشکوئیه کلنگ زنی و افتتاح شد

  • شناسه خبر: 183040
۱۰ پروژه عمرانی و صنعتی در کشکوئیه کلنگ زنی و افتتاح شد

همزمان با ششمین روز دهه فجر ۱۰ پروژه عمرانی، صنعتی، کشاورزی و فرهنگی در شهر کشکوئیه رفسنجان با اعتبار بالغ بر  ۱۲۸ میلیارد تومان کلنگ زنی و افتتاح شد.

خانه » آخرین اخبار » ۱۰ پروژه عمرانی و صنعتی در کشکوئیه کلنگ زنی و افتتاح شد

به گزارش خانه خشتی؛ همزمان با ششمین روز دهه فجر ۱۰ پروژه عمرانی، صنعتی، کشاورزی و فرهنگی در شهر کشکوئیه رفسنجان با حضور فصیحی هرندی فرماندار، بخشدار و امام جمعه کشوئیه و جمعی از مسئولان این بخش با اعتبار بالغ بر  ۱۲۸ میلیارد تومان از محل اعتبارات دولتی و حمایت بخش خصوصی کلنگ زنی و افتتاح شد.

مجید فصیحی هرندی فرماندار رفسنجان اظهار کرد: امروز در بخش کشکوییه ۱۰ پروژه عمرانی ، صنعتی، کشاورزی و فرهنگی با اعتباری بالغ بر ۱۲۸ میلیارد تومان از محل اعتبارات دولتی و حمایت بخش خصوصی کلنگ زنی و افتتاح شد.

وی افزود: این پروژه ها شامل مزرعه پرورش ماهی ، کلنگ زنی کارخانه فرو سیلیسیوم فلزی، افتتاح آسفالت معابر شهری و روستایی، روشنایی معابر شهری و روستایی، افتتاح بارگاه شهدا گمنام ،  کلنگ زنی گلزار شهدای روستای حسین آباد و افتتاح طرح هدایت آب های سطحی روستای حوم الدین است.

اولین طرح مزرعه پرورش ماهی در روستای توکل آباد دئفه رضوی از توابع بخش کشکوییه با ظرفیت ۱۰ تن و با اعتبار بالغ بر یک میلیارد تومان (۲۴۰ میلیون تومان وام دولتی) با حضور فرماندار و مسئولان شهر کشکوئیه افتتاح و به بهره برداری رسید.

طرح تولید فرو سیلیسیوم فلزی با ظرفیت ۶۰۰۰ تن با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان در بخش کشکوییه دومین پروژه بود که کلنگ زنی شد.

با راه اندازی این کارخانه طی دو سال آینده برای ۶۰ نفر اشتغالزایی خواهد شد.

همچنین بارگاه شهدا گمنام شهر کشکوییه با اعتبار یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان افتتاح شد.

افتتاح زیرسازی و آسفالت معابر شهری و کلنگ زنی طرح آسفالت میدان ورودی شهر و معابر مسکن مهر شهر کشکوییه با اعتبار ۲میلیارد و دویست میلیون تومان ازدیگر طرح های امروز بود که بهره برداری شد.

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
افتتاحیه دهه فجر رفسنجان کشکوئیه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان