در پنجمین روز از دهه فجر؛

سه طرح اقتصادی و عمرانی در رفسنجان افتتاح شد+ تصاویر

  • شناسه خبر: 182966
سه طرح اقتصادی و عمرانی در رفسنجان افتتاح شد+ تصاویر

سه طرح اقتصادی و عمرانی در رفسنجان در پنجمین روز از دهه فجر با حضور جمعی از مسئولان افتتاح و بهره برداری شد.

خانه » رفسنجان » سه طرح اقتصادی و عمرانی در رفسنجان افتتاح شد+ تصاویر

به گزارش خانه خشتی؛ سه طرح اقتصادی و عمرانی صبح امروز در پنجمین روز از دهه فجر با حضور فصیحی هرندی فرماندار شهرستان و جمعی از مسئولان افتتاح و بهره برداری شد.

ابتدا غباررویی و عطر افشانی قبور مطهر شهدا توسط مسئولان شهرستان صورت گرفت و سپس دامپروری ۲۰۰ راسی آقای ابراهیمی با سرمایه گذاری یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان ( آورده شخصی ۵۰۰ میلیون و ۸۰۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی ) با زیر بنای ۳ هزار متر مربع در روستای قائمیه بخش مرکزی رفسنجان افتتاح و به بهره برداری رسید.

طرح آبیاری قطره‌ای ۱۴۸ هکتاری آقای هرندی دومین طرح بود که با اعتبار ۱۸۰۹۰ میلیون ریال که ۳ هزار و ۲۹۰ میلیون ریال آورده شخصی و ۱۴ هزار و ۸۰۰ میلیون ریال بلاعوض دولتی بوده است، افتتاح شد.

کارخانه تولید ماسک شرکت نانو تجهیزات آسیا (تولید انواع ماسک های بهداشتی و نانو ) در منطقه ویژه اقتصادی با حضور خانم دکتر واعظی معاون استاندار با اعتبار فاز اول ۱۲ میلیارد تومان و با اشتغالزایی ۳۵ نفر افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

سهرابی مدیر شرکت تولیدی ماسک نانو  در حاشیه افتتاح این کارخانه، با بیان اینکه مقام و شهرت و ثروت مانعی برای گرفتارشدن به کرونا نیست، اظهار کرد: ویژگی طرح ما این است که وارد حوزه سلامت هموطنان شدیم. تنها موردی که می‌تواند ما را از بیماری کرونا در امان داشته باشد رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی است ما با قراردادن ماسک با کیفیت خوب در اختیار خانواده‌ها در این راه قدم گذاشتیم.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه در سراسر کشور شاهد این مطلب هستیم که ماسک به‌صورت زیرزمینی و در شرایط غیربهداشتی تولید می‌شود، افزود: ماسکی که خریداری می‌کنیم نمی توانیم متوجه شویم استاندارد و بهداشتی است یا خیر، درب کارخانه ما به‌روی هموطنان و مسئولان باز است توانایی داریم که تکنولوژی‌مان را در اختیار سایر کارگاه‌های تولید ماسک قرار دهیم.

سهرابی بیان کرد: برای کسب درآمد با سلامتی مردم بازی نکنند، سلامتی ثروت است و همه باید از این گنجینه به‌درستی محفاظت کنیم.

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
افتتاحیه دهه فجر رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • سامان

    در ایام دهه فجر در همه جای استان طرح های زیادی احداث شد ولی متاسفانه در رفسنجان خیلی کم بود رفسنجان بیشترین درامد را در استان کرمان دارد ولی متاسفانه کمترین بهره را میبرد
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان