مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان مطرح کرد؛

۲۰ هزار میلیاردتومان پروژه سرمایه‌گذاری شده در دستور کار داریم/ سهم ۴۰ درصدی اشتغال رفسنجان در مجتمع مس

  • شناسه خبر: 182462
۲۰ هزار میلیاردتومان پروژه سرمایه‌گذاری شده در دستور کار داریم/ سهم ۴۰ درصدی اشتغال رفسنجان در مجتمع مس

مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان گفت: ۲۰ هزار میلیاردتومان پروژه سرمایه‌گذاری شده در دستور کار داریم که با سرمایه گذاری و ورود آنها به مجموعه، نقش مهمی در توسعه و اشتغالزایی خواهند داشت.

خانه » آخرین اخبار » ۲۰ هزار میلیاردتومان پروژه سرمایه‌گذاری شده در دستور کار داریم/ سهم ۴۰ درصدی اشتغال رفسنجان در مجتمع مس

به گزارش خانه خشتی؛ حسین احمدی عصر امروز در جلسه جمع بندی و بررسی مشکلات رفسنجان که با حضور نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و هیئت همراه در دفتر امام جمعه رفسنجان برگزار شد، اظهار کرد: مجتمع مس سرچشمه ۳۰۰ هزارتن مس محتوا تولید می‌کند و امسال در برنامه داریم که به ۲۸۰ هزارتن تولید مس کاتدی برسیم.

مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان بر افزایش اشتغال و تولید در این مجتمع تاکید و تصریح کرد: ۲۰ هزار میلیاردتومان پروژه سرمایه‌گذاری شده در دستور کار داریم که با سرمایه گذاری و ورود آنها به مجموعه، نقش مهمی در توسعه و اشتغالزایی خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه در بحث بومی سازی قطعات، جزو تعهدات ماست که قطعات مورد نیازمان را از داخل تأمین کنیم، افزود: مس ظرفیت جدی در حوزه تولید و توسعه دارد.

مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان سهم اشتغال رفسنجان در این مجتمع را ۴۰ درصد عنوان کرد و گفت: شرکت ملی صنایع مس ایران ۱۸ هزار نفر نیرو دارد که ۱۱ هزار نفر در مجتمع مس سرچشمه مشغول به کار هستند.

مصطفی آیت اللهی موسوی معاون عمرانی استاندار کرمان هم در این جلسه اظهار کرد: برای تکمیل مخزن ۱۵ هزار مترمکعبی آب رفسنجان ۱۰ میلیاردتومان از شرکت آب و فاضلاب کشور و ۵ میلیاردتومان از طرف استانداری تخصیص خواهد یافت که بخشی از آن تا پایان اسفندماه انجام شود.

وی افزود: برای تکمیل بیمارستان ۳۲ تختخوابی انار ۲۰ میلیاردتومان مصوب شده که پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/

 

 

 

برچسب ها:
حسین احمدی مدیر مس سرچشمه رفسنجان سفر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی مس سرچشمه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • سمیه

    چرا سهم سیرجانی ها از گل گهر 90 درصد هست و سهم ما رفسنجانی ها از معدن مس رفسنجان 40 درصد نماینده مجترم مجلس کاری بکن به فریاد برس خانه خشتی لطفا لطفا پیام را به نماینده محترم انتقال بدهید

    سامان

    فقط 40 دصد چرا در گل گهر سهم سیرجانی ها 90 درصد هست ولی سرچشمه رفسنجان 40 درصد وای بر ما

    سامان

    الودگی مس بر مردم و کشاورزی رفسنجان اثرات منفی زیادی گذاشته و حالا شما میگویید سهم اشتغال رفسنجانی ها فقط 40 درصد چرا مثل گل گهر 90 درصد بومی استخدام نمیکنید واقعا افسوس
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان