صرفه‌جویی میلیاردی با تعمیر و بازسازی یک قطعه الکترونیکی در منطقه جنوب شرق

  • شناسه خبر: 182318
صرفه‌جویی میلیاردی با تعمیر و بازسازی یک قطعه الکترونیکی در منطقه جنوب شرق

کارمند منطقه جنوب شرق با مهندسی معکوس و تعمیر بُرد الکترونیکی دستگاه C-Scan صرفه‌جویی قابل توجه‌ای را برای شرکت به ارمغان آورد.

خانه » آخرین اخبار » صرفه‌جویی میلیاردی با تعمیر و بازسازی یک قطعه الکترونیکی در منطقه جنوب شرق

به گزارش خانه خشتی؛ اصغر طالبی‌زاده، رئیس واحد مهندسی خوردگی فلزات جنوب شرق با اشاره به این خبر گفت: با توجه به معیوب بودن بُرد الکترونیکی و صفحه کلید ژنراتور  دستگاه  C-Scanاکبر خدادادی، کارشناس این واحد با مهارت و توانمندی و مهندسی معکوس به تعمیر و ساخت قطعات معیوب و طراحی و ساخت برد الکترونیکی و صفحه کلید این دستگاه پرداخت و با تهیه قطعات و راه‌اندازی مجدد آن بار دیگر یکی از مهمترین دستگاه‌های مورد نیاز این واحد در مدار استفاده و بهره‌برداری قرار گرفت.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت این اقدام خاطرنشان کرد: تعمیر دستگاه مذکور به دلیل وارداتی بودن قطعات، از طرف شرکت سازنده و نمایندگی آن در ایران به دلیل تحریم‌ها، چندین ماه به تأخیر افتاده بود و کارشناس خُبره این واحد دستگاهی که تعمیر آن چندین میلیارد هزینه در برداشت را با صرف کمترین هزینه بدون برون‌سپاری و با استفاده از توانمندی داخلی مورد تعمیر و بازسازی قرار داد.

گفتنی است دستگاه C-Scan برای تشخیص عملکرد ارزیابی پوشش و میزان خوردگی و نقاط معیوب پوشش خطوط لوله انتقال نفت و فرآورده‌های نفتی کاربرد دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تعمیر و بازسازي يك قطعه الكترونيكي رفسنجان منطقه جنوب شرق
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان