پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

اعمال محدودیت های شدید کرونایی در رفسنجان

به گزارش خانه خشتی؛ مجید فصیحی هرندی عصر امروز در جلسه ستاد کرونا رفسنجان با بیان اینکه با توجه به شرایط اضطراری و عواقب ناشی از عدم رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا و وخامت اوضاع شهرستان رفسنجان ، این ستاد تصمیماتی اتخاذ کرد.

فرماندار رفسنجان بیان کرد: فعالیت گروه های شغلی ۲-۳-۴ تا ۳۰ آبان تعطیل است و همچنین با توجه به اینکه تجمع در مسیرهای منتهی به میدان شهدا- خیابان مدرس- میدان سردارسلیمانی-خیابان شهدا- میدان ابراهیم-خیابان انقلاب-میدان انقلاب- خیابان شریعتی غربی-میدان شهیدمیرافضلی- میدان بسیج زیاد است، در طول روز به مدت ۳ ساعت (۸-۱۱صبح) و (۱۶-۲۰عصر) با همکاری نیروی انتظامی مسدود می گردد.

وی با اشاره به اینکه سیستم حمل و نقل (اتوبوسرانی) شهرستان از تاریخ ۱۹ آبان تا اطلاع ثانوی تعطیل است، گفت: فعالیت کلیه مراکز پلیس +۱۰، پیشخوان دولت، دفترخدمات قضایی و مراکز شماره گذاری خودرو ها به مدت یک هفته تعطیل خواهند بود و شهرداری تا پایان هفته برخی خدمات مانند صدور و تمدید پروانه ساختمان، استعلام دفترخانه ها، اخذپایان کار و… جهت کاهش ارباب رجوع ارائه نداده و آن را به هفته آینده موکول نمایند.

هرندی خاطرنشان کرد: از تاریخ ۲۰ آبانماه به مدت یک هفته پذیرش حضوری ارباب رجوع در ادارات سازمانهای دولتی ممنوع بوده و ارائه خدمت به صورت تلفنی و کتبی انجام خواهد شد.( این بند شامل ادارت قضایی، نظامی، امنیتی، درمانی و امدادی نمی شود.)

وی ادامه داد: بر اساس مصوبات استانی، از بیستم آبان ماه بانک ها به مدت یک هفته تعطیل و ارائه خدمات به صورت الکترونیکی خواهد بود.

هرندی بیان کرد: از روز شنبه مورخ ۲۴ آبان به مدت یک ماه رفت و آمد خودروهای شخصی به استثنای مواردی که ستاد ملی با کرونا تعیین می کند از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح در مرکز استان ها و شهرستان های بالای۲۰۰ هزار نفر جمعیت ممنوع خواهد بود.

وی عنوان کرد: فروشگاههای بزرگ موادغذایی و میوه فروشی های در صورتی که پروتکل ها را رعایت نکنند و ازدحام جمعیت داشته باشند و تذکر اولیه به آنان داده شده باشد، بلافاصله پلمپ شوند.

وی تصریح کرد: استفاده از ماسک در نانوایی ( بجز شاطر) برای سایر پرسنل نانوایی و مشتریان الزامی است ، نانوایی ها باید موادضدعفونی کننده در اختیار مشتریان قرار دهند.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل