مدیر خدمات پرستاری بیمارستان علی ابن ابیطالب رفسنجان:

۲۲ بیمار بدحال کرونایی در بخش ای‌سی‌یو بستری هستند/بیمارستان دیگر گنجایش افزایش تخت را ندارد

  • شناسه خبر: 180266
۲۲ بیمار بدحال کرونایی در بخش ای‌سی‌یو بستری هستند/بیمارستان دیگر گنجایش افزایش تخت را ندارد

مدیر خدمات پرستاری بیمارستان حضرت علی بن ابیطالب (ع) رفسنحان گفت: بیمارستان دیگر گنجایش افزایش تخت را ندارد و با افزایش آمار مبتلایان کرونا، کادر درمان هم دچار بیماری شده و از چرخه خدمت رسانی خارج می شوند، اگر این روند ادامه داشته باشد دیگر نمی توانیم به بیماران خدمت‌ رسانی کنیم.

خانه » آخرین اخبار » ۲۲ بیمار بدحال کرونایی در بخش ای‌سی‌یو بستری هستند/بیمارستان دیگر گنجایش افزایش تخت را ندارد

 

به گزارش خانه خشتی؛ سمیه نژاد باقری با بیان اینکه آمار کرونا نسبت به ماههای گذشته چندین برابر شده است و باید به بیماران کرونایی در کنار سایر بیماران بستری در این مرکز خدمات ارائه دهیم که با توجه به افزایش چند برابری بیماران، *بیمارستان دیگر پاسخگو به این حجم بیمار نیست.

وی ادامه داد: متاسفانه این روزها ویروس کرونا جهش پیدا کرده است و در حال حاضر ۹۲ بیمار در بخش کرونا، ۲۲ بیمار بد حال در بخش ای‌سی‌یو کرونا و ۱۱ بیمار در بخش اورژانس تنفسی در انتظار بخش هستند.

مدیر خدمات پرستاری بیمارستان حضرت علی بن ابیطالب رفسنجان خاطر نشان کرد: این افراد بیمارانی هستند که از طریق اورژانس یا تریاژ بستری و بعد از ویزیت بستری می شوند و سیر درمان آن‌ها بالای یک هفته است و در بخش های مختلف بستری می شوند که با این حجم بیماری، دستگاههای اکسیژن و تجهیزات با مشکل مواجه می شوند.

نژاد باقری افزود: بیشترین تجهیزات مورد نیاز بیماران کرونایی وسایل تنفسی به مانند اکسیژن و همچنین دستگاه سی‌تی‌اسکن برای تشخیص است اما اگر این امکانات هم فراهم باشد دیگر بیمارستان گنجایش افزایش تخت را ندارد.

وی تصریح کرد: با افزایش آمار مبتلایان، کادر درمان هم دچار بیماری شده و از چرخه خدمت رسانی خارج می شوند و اگر این روند ادامه داشته باشد دیگر نمی توانیم به بیماران خدمت کنیم.

مدیر خدمات پرستاری بیمارستان حضرت علی بن ابیطالب (ع) توصیه کرد: با توجه به این که این بیماری همه‌ گیر شده است؛ اگر فردی دچار تب، بدن درد و یا سردرد و سرفه شد، خود را از بقیه جدا کند و اگر نیاز به پزشک داشت در کلینیک سلامت بیماران ویزیت می شود و در صورت تشخیص بیمار به مرکز کریم آباد معرفی می شود.

وی تأکید کرد: زدن ماسک کوچکترین کار است اما به ما بزرگترین کمک را می کند از مردم خواهش می کنیم، پروتکلهای بهداشتی را رعایت کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
بیمار بدحال بیمارستان علی ابن ابیطالب رفسنجان ظرفیت کرونا
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان