نشست خبری پر حاشیه باشگاه مس رفسنجان

در شب دل ربایی پایتخت نشین ها

  • شناسه خبر: 179930
در شب دل ربایی پایتخت نشین ها

نشست خبری پر حاشیه باشگاه مس رفسنجان در شب اربعین حسینی با حضور خبرنگارانی از رفسنجان، کرمان و تهران در محل هتل هیلان رفسنجان برگزار شد.

خانه » آخرین اخبار » در شب دل ربایی پایتخت نشین ها

به گزارش خانه خشتیاین نشست که با حضور مجید زیندینی سرپرست باشگاه مس رفسنجان، محسن ارسلان رییس هیات مدیره باشگاه، علیرضا حیدررضایی سرپرست تیم فوتبال، حامد نورمحمدی کاپیتان تیم فوتبال و محمد ربیعی سرمربی این تیم برگزار شد حواشی بسیاری را پشت سرگذاشت و تحت شعاع خروج تعداد زیادی از خبرنگاران رفسنجانی در پایان قرار گرفت.

برگزاری نشست آن هم در شب اربعین حسینی:

کج سلیقگی باشگاه مس رفسنجان و روابط عمومی آن در برگزاری این مراسم آن هم در شب اربعین حسینی از نکات قابل توجه مراسم دیشب بود و اینکه چرا باشگاهی که لقب فرهنگی را در کنار خود یدک می کشد و از انواع و اقسام مشاورین و مدیران به ظاهر فرهنگی در مجموعه خود بهره می برد برگزاری چنین مراسمی در شب اربعین سرور و سالار شهیدان آن هم در شهری که لقب قم ثانی را یدک می کشد جای سوال فراوان دارد!

و حالا نوبت به مدیر رسانه ای پایتخت نشین:

بعد از انتصابات و انتخاباهای عجیب و غریب در باشگاه مس رفسنجان، شب گذشته از یک چهره غیر بومی دیگر نیز رونمایی شد! بهنام مددی خبرنگاری بود که شب گذشته از سوی محمد ربیعی و مجید زیندینی به عنوان مدیر رسانه ای تیم فوتبال مس رفسنجان در لیگ برتر معرفی و جانشین امیر عبداللهی در این تیم شد! محمد ربیعی در معرفی مددی وی را از چهره های شاخص حوزه رسانه در کشور دانست و از او به عنوان یکی از دوستان و همکاران صمیمی عادل فردوسی پور نام برد!

در حالی که بهنام مددی برای بسیاری از خبرنگاران حاضر در جلسه نامی غیرآشنا بود! پس از صحبت های ربیعی، خبرنگاران رفسنجانی با گله از وی و مدیریت باشگاه، انتصاب مدیر رسانه غیر بومی را توهین به جامعه رسانه ای رفسنجان دانستند که بزرگانی چون عادل فردوسی پور و مازیار ناظمی را در این عرصه به کشور معرفی کرده اند! در مورد بهنام مددی باید گفت وی از نزدیکان به مجید جلالی سرمربی سابق پیکان تهران و گل گهر سیرجان بوده است که در این تیم ها در کنار جلالی حضور داشته است و سال گذشته و بعد از حضور چند هفته ای در سیرجان با انتقاد و عکس العمل شدید سیرجانی ها مواجهه شد و از این تیم کنار گذاشته شد! پیگیری خانه خشتی از باشگاه گل گهر و عادل فردوسی پور،

خلاف حرفهای دیشب ربیعی در مورد مددی را ثابت کرد! به هر حال نکته قابل توجه این است که اصرار ربیعی و مدیران باشگاه در انتصابات غیر بومی کماکان ادامه دارد و پس از انتصابات فراوان غیر بومی در کادرفنی و تنها حضور یک بازیکن بومی در تیم بزرگسالان، انتصاب مدیراجرایی و مدیررسانه غیر بومی هم در شهری که به مدیرپروری در کشور معروف است و از رییس جمهور و وزیر گرفته تا استاندار و مدیرکل همه و همه رفسنجانی بودند و متاسفانه سکوت مدیران باشگاه مس رفسنجان در این زمینه کماکمان ادامه دارد و آنها همچنان تحت تاثیر قدرت نمایی ربیعی در رفسنجان هستند.

فرافکنی های ادامه دار ربیعی:

محمد ربیعی در نشست خبری خود پس از عدم قانع شدن خبرنگاران رفسنجانی از توضیحات وی با بالا بردن صدای خود، از پاسخگویی به سوالات آنها خودداری نمود و با لحنی طلبکارانه از رفسنجان و مردم آن سخن گفت! به نظر می رسد ربیعی در رفسنجان هم نماینده است! هم رییس شورا است! هم فرماندار است! هم شهردار است! هم مدیرعامل باشگاه است و در کل توقع این مربی از همه در رفسنجان بالاست و کسی نباید کمتر از گل به او بگوید!

محمد ربیعی فراموش کرده که در فوتبال ایران در چه جایگاهی قرار دارد و اگر امروز در لیگ برتر ایران فعالیت می کند به لطف تیم فوتبال مس رفسنجان و مردم آن است و اگر ایشان از شرایط حضور در رفسنجان ناراضی است می تواند رفسنجان را ترک کند نه اینکه از هر فرصتی برای توهین به رفسنجان و رفسنجانیها استفاده کند!

توجیه در جذب بازیکنان مصدوم:

ربیعی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در رابطه با جذب بازیکنان مصدومی چون رحیم زهیوی، علیرضا نقی زاده و امید خالدی، این انتخابها را حق مسلم خود به عنوان معمار فوتبال مس و رفسنجان دانست و با مقایسه عجیب این بازیکنان با داریوش شجاعیان بازیکن مصدوم استقلال تهران از جذب این بازیکنان به عنوان سهمیه غیر لیگ برتری خود دفاع کرد!

دلخوری یکی از خبرنگاران از روابط عمومی باشگاه:

در ادامه این نشست، یکی دیگر از خبرنگاران پر سابقه رفسنجانی از عدم دعوت خود به مراسم تجلیل از خبرنگاران به خاطر کدورت مدیر روابط عمومی باشگاه با وی گله کرد و از این اتفاق به عنوان کج سلیقگی روابط عمومی باشگاه یاد کرد!

حمایت از امیر عبداللهی وجه مشترک تمامی خبرنگاران رفسنجانی:

امیر عبداللهی مدیر رسانه تیم فوتبال مس رفسنجان که شب گذشته جای خود را به بهنام مددی داد از محبوبیت بسیار بالایی در بین خبرنگاران رفسنجلانی برخوردار بود که در این نشست نیز بسیاری از خبرنگاران در طول صحبت های خود به این موضوع اشاره کردند و حمایت خود از عبداللهی را وظیفه طبیعی و رسانه ای خود دانستند.

پایتخت نشینی های که با بلیط مس آمدند و با سوغات برگشتند:

از نکات جالب توجه در نشست خبری شب گذشته باشگاه مس علاوه بر حضور بهنام مددی می توان به حضور سه نفر از سایت ورزش سه و یک نفر از سایت طرفداری اشاره کرد که با تهیه بلیط توسط باشگاه مس و اقامت در هتل هیلان وارد این مراسم شدند و به تبع امروز نیز با سوغات های رنگین رفسنجان را ترک خواهند کرد، اینکه این افراد چرا باید در این مراسم حضور داشته باشند خود جای سوال داشت اما بدون شک تمجیدهای جانبدارنه آنها در طول مراسم شب گذشته و مطلب درج شده امروز آنها در سایت های خود به حمایت از ربیعی و به چالش کشیدن خبرنگاران رفسنجانی، حضور آنها در مراسم شب گذشته را توجیه کرد.

آقای زیندینی به کجا چنین شتابان:

به نظر می رسد مجید زیندینی سرپرست باشگاه مس رفسنجان و دیگر مدیران این باشگاه رسالت خود در ورزش را فراموش کردند و نمی دانند هدف از تاسیس باشگاه و تیم فوتبال مس رفسنجان چیست؟ تیمی که به گفته یکی از خبرنگاران در شب گذشته تیم مس کرج است و ربطی به رفسنجان ندارد! به راستی تا به کی غریب پرستی باید در رفسنجان ادامه داشته باشد! و اگر این تیم برای رفسنجان است پس بازیکنان و کادر رفسنجانی آن کجا هستند؟ تیم تهران! کادر کرجی! بازیکنان غیر بومی! واقعا چه کسی باید پاسخگو باشد! به هر حال فوتبال رفسنجان این روزها را فراموش نخواهد کرد و از مدیران غیر ورزشی بیش از این نیز نباید توقع داشت!

ربیعی مرد همه فن حربف:

پس از صعود مس رفسنجان به لیگ برتر دکتر اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران که نقش اصلی را در صعود این تیم به لیگ برتر ایفا کرد،  بارها در صحبت های خود این تیم را برای رفسنجان و حق جوانان رفسنجانی دانست! وی که با حضور محمد ربیعی بر روی نیمکت مس رفسنجان در لیگ برتر موافق نبود و او را برای این سمت کوچک می دانست در نهایت با فشار سیاسیون تحریک شده رفسنجان از سوی ربیعی و در حمایت از ربیعی، کوتاه آمد و دخالتی در انتصابات باشگاه مس نداشت و به هر حال نباید از نقش پر رنگ وی در موفقیت  تیم های ورزشی  مس غافل شد و امیدواریم که ربیعی تنها چند هفته مهمان رفسنجان نباشد!

جولان مشاور پر حاشیه مدیرعامل باشگاه:

اجرای مراسم شب گذشته نشست خبری باشگاه مس بر عهده یکی از مشاوران مدیرعامل باشگاه مس بود! شخصی که از روابط نزدیکی با برخی از چهره های سیاسی شهر برخودار است و سال گذشته و بدون هیچ تخصصی به عنوان مشاور مدیرعامل باشگاه، با حقوق و مزایای بالا منصوب شد، وی که بارها با اظهار نظرات عجیب و توهین آمیز خود به جناح سیاسی غیرحاکم در شهر در فضای مجازی از طرف خود و یکی دو پیج منتسب به خود خبرساز شده است نقش بسیار پر رنگی را در حواشی شب گذشته داشت!

خانه خشتی وظیفه خود می داند در آینده در گزارشی مبسوط از برخی اقدامات اینگونه افراد در سطح شهر و باشگاه مس پرده برداری کند تا هویت و چهره واقعی اینگونه افراد منفعت طلب برای مردم رفسنجان رو شود.

و حسن ختام مراسم با شام:

و در نهایت مراسم شب گذشته با حضور تعداد اندکی از اهالی رسانه به صرف شام خاتمه یافت

برچسب ها:
باشگاه گل گهر بهنام مددی خبرنگاران رفسنجانی عادل فردوسی پور مجید زیندینی محسن ارسلان محمد ربیعی سرمربی مدیر رسانه ای مس مس سرچشمه رفسنجان مشاور پر حاشیه مدیرعامل نشست خبری
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • سیدعلی رضا

    با سلام من سیرجانی هستم و سال پیش مشکلات این چنینی با آقای بگوویچ داشتیم. اما نکته ای که هست در بند های آخر این نوشته ابراز امیدواری شده برای اینکه آقای ربیعی چند هفته بیشتر مهمان رفسنجانی ها نباشد. نقدی که بر این جمله است این می باشد، که این امیدواری تنها در حالتی اتفاق می افتد که مس نتایج لازم را نگیرد. بنده بشخصه به عنوان یک هم استانی امیدوارم که این حواشی تیم رفسنجان تمام شود و این فصل نتایج درخشان مس باعث شود که مس فصل را با همین مربی به اتمام برساند و سال آینده با حساسیت بیشتر و مشورت با جامعه ورزشی رفسنجان سرمربی مورد نظر مردم این شهر جذب شود. به امید موفقیت گل‌گهر و مس رفسنجان در لیگ برتر و آرمان گهر و مس کرمان در لیگ یک.
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان