نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی:

اولویت شوراها و دهیاران در روستاها اشتغال باشد

  • شناسه خبر: 179457
اولویت شوراها و دهیاران در روستاها اشتغال باشد

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: شوراها و دهیاران تمرکز خود را روی اشتغال بگذارند ما هم حمایت می‌کنیم.

خانه » آخرین اخبار » اولویت شوراها و دهیاران در روستاها اشتغال باشد

یه گزارش خانه خشتی؛ حجت الاسلام جلالی با اشاره به بازدید از روستاهای و دیدار با دهیاران و شوراهای اظهار کرد: اکثر قریب به اتفاق روستاهای مشکلاتی که دارند مشترک است؛ از قبیل آب، آسفالت، روشنایی معابر، سالن ورزشی و چمن برای فوتبال مسائلی بود که شوراها و دهیاران تمرکزشان روی آن بود.
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس تصریح کرد: این کارها باید انجام شود اما مسئله مهم که اولویت هر روستا است اشتغال جوانان آن روستاست که از این نکته اساسی غفلت کردیم و تمرکزمان را روی اشتغال نگذاشتیم.
وی ادامه داد: بیکاری، جوانان ما را از بین می برد یا زندگی‌شان را متلاشی می کند، سن ازدواج افزایش پیدا کرده و جوانان دچار افسردگی شدند، لذا همه باید دست به دست هم دهیم برای جوانان اشتغال ایجاد کنیم.
حجت الاسلام جلالی با بیان اینکه ایجاد یک چمن مصنوعی بیش از ۶۰۰ میلیون تومان یا یک سالن ورزشی با تمام امکانات دو، سه میلیارد تومان هزینه نیاز دارد، نسبت به اهمیت اشتغال در برابر سایر مسائل، اظهار کرد: دهیاران، جوانان روستا را شناسایی کنند و یک کارگاه یا کارخانه کوچک تعریف کنیم که سه ویژگی داشته باشد؛ اولا اشتغال بالا داشته باشد، دوم اینکه زود راه بیفتد سوم سودآور باشد.
حجت‌الاسلام جلالی افزود: شوراها و دهیاران همفکری کنند با کارآفرینان صحبت کنیم یا خودشان طرحی اگر دارند مطرح کنند.اگر اشتغال در روستا برطرف شود جوانان در روستا می مانند.
وی خاطرنشان کرد: در خصوص تسهیلات، تخصیص زمین و بازاریابی ما قول مساعد می دهیم که همکاری کنیم و فقط در این زمینه همت دهیاران و شوراها را می طلبد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
بازدید از روستاهای و دیدار با دهیاران و شوراها رفسنجان نماینده مردم رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • شقایق

    سلام و خسته نباشید خدمت نماینده محترم من علی اباد انقلاب مینشینم از شما خواهش میکنم به اینجا هم بیایید اصلا به هیچ چیز رسیدگی نمیشود 1-مثلا کوچه کوثر ولایت 34 سر کوچه فقط ی سطل زباله گذاشتند نزدیک به 4الی5کوچه یا شاید بیشتر در اینجا زباله میریزند خیلی خراب کاری کردن2-سر کوچه یه گودال بزرگ شده همسایه ها که آب میریزند گودال پر آب میشه طول تابستون شده تجمع سگها3-تا لحاظ برق تا وسطهای کوچه اصلا روشنایی نداریم کوچه کاملا ظلمات ممنون از همکاری شما این اوضاع نزدیک به دو سال خیلی هم زنگ زدیم بهشون گفتیم ولی دریغ از یک همکاری
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان