سر مربی تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان:

حفظ تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان در لیگ برتر مهم است

  • شناسه خبر: 178863
حفظ تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان در لیگ برتر مهم است

سر مربی تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان گفت: حفظ و استمرار تیم صنعت مس رفسنجان در لیگ برتر طی برنامه ریزی های میان مدت مهم و ضروری است.

خانه » آخرین اخبار » حفظ تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان در لیگ برتر مهم است

 به گزارش خانه خشتی؛ سرمربی تیم قهرمان لیگ دسته اول امروز با حضور در کارخانه مس، ضمن تشکر از آنها قهرمانی تیمش را به این قشر زحمت کش تقدیم کرد.

محمد ربیعی در آیین تقدیر قهرمانان لیگ برتر از کارگران مجتمع صنعت مس سرچشمه رفسنجان که در محل مجتمع مس سرچشمه برگزار شد، اظهار کرد: مردم و هواداران تیم صنعت مس سالها منتظر چنین روزی بودند متاسفانه چندین سال بود که هواداران با تیم مس قهر کرده بودند اما با این قهرمانی مردم با فوتبال و تیم مس آشتی کردند.

مربی تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان افزود: امروز وقتی به کارخانه مجتمع مس آمدم بیشتر متوجه شدم که برای کجا خدمت می کنیم، چقدر رسالت سنگینی است و اینجا کسانی هستند که با مشقت و سختی تلاش می کنند تا چرخ صنعت و مجتمع عظیم مس به بهترین نحو به گردش دربیاورند.

وی بیان کرد: این حق مسلم شرکت صنایع مس ایران و مجتمع مس سرچشمه است که در بالاترین سطح فوتبال کشور یک نماینده داشته باشد.

ربیعی عنوان کرد: تیم مس، تیم مردمی است نه سیاسی، حفظ و پاسداری این تیم مهم است استمرار تیم مس رفسنجان در لیگ برتر طی برنامه ریزی های میان مدت حق شرکت ملی صنایع مس ایران است تا در آسیا حرفی برای گفتن داشته باشد.

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
سرمربی تیم باشگاه مس رفسنجان قدیر قهرمانان لیگ برتر از کارگران مجتمع صنعت مس سرچشمه لیگ برتر
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • سامان

    اصلا بهتر شد مس کرمان صعود نکرد چون بار مالی ان بر گردن مردم رفسنجان است چرا کرمان به ورزش رفسنجان کمک نمیکند مسولین فقط حق مردم رفسنجان را نادیده میگیرند

    علیرضا

    کاش مسولین بجای خرج کردن پول مردم شریف رفسنجان در باشگاه مس کرمان و ساخت ورزشگاه30هزار نفری در کرمان این هزینه ها را در رفسنجان میکرندند دود والودگی مال ما سود نصیب کرمانی ها این انصاف است
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان