نخستین نمایشگاه تخصصی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل در کرمان گشایش یافت + تصاویر

  • شناسه خبر: 177921
نخستین نمایشگاه تخصصی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل در کرمان گشایش یافت + تصاویر

نخستین نمایشگاه ملی نشست‌های تخصصی مدیریت بحران، پدافند غیرعامل و امداد و نجات در فضایی به مساحت چهار هزار و ۵۰۰ مترمربع ، حضور ۴۰ شرکت و سازمان، هفت نشست تخصصی و کارگاه آمورزشی در محل نمایشگاههای دائمی کرمان گشایش یافت.

خانه » اجتماعی » نخستین نمایشگاه تخصصی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل در کرمان گشایش یافت + تصاویر

به گزارش خانه خشتی؛ عصر روز گذشته  با حضور مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، رئیس هیئت مدیره شرکت ملی صنایع مس ایران، جمعی از مسئولان استان و شهرستان های استان، نخستین نمایشگاه و نشست‌های تخصصی مدیریت بحران، پدافند غیرعامل امداد و نجات در محل دائمی نمایشگاه‌های جنوب‌شرق کرمان افتتاح شد.

رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در آیین افتتاحیه این نمایشگاه اظهار کرد: امروز جمعیت هلال احمر و صلیب سرخ در بیش از ۱۸۹ کشور در حوزه های مختلف درمان، توانبخشی ، درمان، آموزش های همگانی و امداد و نجات فعالیت می کند اما امداد و نجات محور اصلی فعالیت های آنهاست.

وی بیان کرد: جمعیت هلال احمر برای اقدامات بشردوستانه و نجات جان انسان ها داوطلبانه بدون نگاه سیاسی و بی طرفانه خدمت می کند.

فلاح افزود: امداد و نجات و جمعیت هلال احمر در ابعاد مختلف و در پیشگیری و آموزش های همگانی به عنوان اولویت است، امروز بین فرد آموزش دیده و آموزش ندیده فرق است، فرد آموزش دیده هم خود، خانواده و دیگران را نجات می دهد ولی فرد آموزش ندیده در هر حادثه فرار را ترجیح می دهد.

وی خاطرنشان کرد: بیش از ۳۰ هزار نیروی داوطلب در همه حادثه ها حضور دارد و این عامل باعث شده که عوامل هلال احمر خط مقدم حادثه ها و یکی از دستگاه های در خور و شایسته در مدیریت بحران در کشور و استان باشد.

وی ادامه داد:  داوطلبان جمعیت هلال احمر همیشه با عشق به دل حادثه ها می روند و با توان بنگاه های اقتصادی است که می توانند در حوادثی چون سیل، زلزله و … موفق باشند.

حمیدرضا رشیدی‌نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان هم با اشاره به اینکه در ابتدای ورود ویروس کرونا همه پای کار آمدند و تا حدودی این بیماری جدی گرفته شد گفت: ضرورت دارد همه دستگاه ها برای مقابله با بحران کرونا وارد عمل شوند و همکاری نمایند.

وی افزود: از آنجاییکه نمی شود همه چیز را تعطیل کرد، رعایت پروتکل های بهداشتی برای همه توصیه می شود رفتار ما برای مقابله با کرونا باید تغییر کند تا بتوانیم هم ادامه فعالیت داشته باشیم هم با کرونا مقابله کنیم.

رشیدی نژاد ضمن تشکر از حمایت های مجموعه های اقتصادی به ویژه مدیریت شرکت مس و گل‌گهر به  دانشگاه‌های علوم پزشکی و ایجاد زیرساخت‌های درمانی برای بیماران کرونایی گفت: ترس ما این است که شیوع بیماری بیشتر شود در حال حاضر کرمان به ویژه جنوب کرمان در شرایط خاصی قرار دارد با رعایت کردن فاصله‌گذاری قطعا می‌توانیم کمک کنیم و از درگیرشدن بیشتر همشهریان جلوگیری کنیم.

عکس از مهدی محمودی مقدم

خبر از منیژه نوروزی

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها:
امداد و نجات پدافند غیرعامل رفسنجان کرمان مس سرچشمه نمایشگاه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان