فرماندار رفسنجان مطرح کرد؛

بازگشت برخی محدودیت های کرونایی به شهرستان رفسنجان/ تالارهای پذیرایی در آستانه تعطیلی

  • شناسه خبر: 177866
بازگشت برخی محدودیت های کرونایی به شهرستان رفسنجان/ تالارهای پذیرایی در آستانه تعطیلی

فرماندار رفسنجان گفت: با توجه به محدودیت هایی که در جنوب استان اعمال شده ، احتمالا از هفته آینده این  محدودیت ها در شهرستان رفسنجان نیز اجرا  خواهد شد.

خانه » اجتماعی » بازگشت برخی محدودیت های کرونایی به شهرستان رفسنجان/ تالارهای پذیرایی در آستانه تعطیلی

به گزارش خانه خشتی؛ مجید فصیحی هرندی فرماندار و رییس ستاد کرونا شهرستان رفسنجان در خصوص آخرین وضعیت بیماری کرونا در شهرستان رفسنجان گفت: در حال حاضر دروضعیت هشدار قرار داریم،از سوم اسفند تا امروز ۱۲ تیرماه حدود ۷۵۰ نفر به ویروس کرونا در رفسنجان و انار مبتلا شدند.

وی افزود: در حال حاضر ۲۱ نفر در بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) رفسنجان بستری هستند ، از این تعداد ۳ نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

فصیحی هرندی بیان کرد: متاسفانه تا کنون ۱۷ نفر بر اثر بیماری کرونا در  رفسنجان به انار جان خود را از دست دادند.

وی با اشاره به اینکه احتمال بازگشت برخی از محدودیت ها به شهرستان وجود دارد گفت: با توجه به محدودیت هایی که در جنوب استان اعمال شده ، احتمالا از هفته آینده این  محدودیت ها در شهرستان رفسنجان نیز اجرا  خواهد شد.

فرماندار رفسنجان تصریح کرد: از مدیران تالار پذیرایی می خواهیم از ۵ روز آینده ( ۱۷ تیرماه) دیگر وقت برگزاری مراسم به کسی وقت ندهند.

وی با اشاره به اینکه جزییات بیشتر محدودیت ها ، شنبه بعد از جلسات ستاد ملی و استانی کرونا اعلام خواهد شد عنوان کرد: از مردم فهیم شهرستان خواهشمندیم ، فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نموده و از حضور در تجمعات ( مراسم عروسی ، ختم ، دور همی ها ، میهمانی ها ) شرکت نکنند .

فرماندار رفسنجان گفت: از مردم می خواهیم حتی المقدور در خانه های خود بمانند ، برای خرید مایحتاج زندگی یک نفر به بیرون از منزل برود.

هرندی بیان کرد: سالن بحران ۵۰ تختخوابی شهدای صنعت مس آماده شده و هم اکنون بیماران کرونایی که نیاز به بستری دارند ، در آنجا بستری هستند .

وی یادآور شد: از کسبه ، بازاریان و اصناف محترم خواهشندیم ، ضمن اینکه خودشان مسائل بهداشتی را رعایت کنند ، از مراجعین بخواهد حتما از ماسک استفاده کنند ضمن اینکه هفته گذشته به کلیه ادارات ، بانک ها و اصناف ابلاغ کردیم که با رعایت پروتکل های بهداشتی حتما از ماسک استفاده کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تعطیلی تالارها فرماندار رفسنجان فصیحی هرندی کرونا
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان