در شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) صورت می گیرد؛

یک هزار و ۵۰۰ بسته بهداشتی و غذای گرم در بین خانواده دانش آموزان بی بضاعت در رفسنجان توزیع می شود

  • شناسه خبر: 176709
یک هزار و ۵۰۰ بسته بهداشتی و غذای گرم در بین خانواده دانش آموزان بی بضاعت در رفسنجان توزیع می شود

با همکاری هنرستان کشاورزی امام حسین(ع) و اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی، قریب به یک هزار و ۵۰۰ بسته بهداشتی و غذای گرم در شب میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام بین خانواده های دانش آموزان بی بضاعت در رفسنجان توزیع می شود.

خانه » فرهنگی مذهبی » یک هزار و ۵۰۰ بسته بهداشتی و غذای گرم در بین خانواده دانش آموزان بی بضاعت در رفسنجان توزیع می شود

به گزارش خانه خشتی، ورود هر میهمانی آنهم از نوع بی دعوت به طور قطع میزبان را با مشکل مواجه می سازد، «کرونا» هم از آن دست میهمانانی بود که با ورودش مشکلاتی چون کمبود اقلام بهداشتی و تجهیزات پزشکی را به همراه داشت.
در روزهای اخیر و با افزایش شیوع این بیماری بسیاری از واحدهای تولیدی، مردم ، خیرین به صورت خودجوش و در کاری جهادی همچون رخدادهای سخت به یاری مسئولان آمده و تلاش دارند در عزمی عمومی کمبودها را بر طرف کنند.


به دنبال انتشار این ویروس در ایران، کارخانه‌های تولید ماسک و مواد ضدعفونی در سراسر کشور شبانه‌روزی فعالیت می کنند، برخی از واحدهای تولیدی نیز با تغییر کاربری وارد میدان شده و شرکت های دانش بنیان نیز با ابتکارات و ابداعاتی به کمک جامعه پزشکی آمده اند و تلاش دارند تا با عزم عمومی به شعار کرونا را شکست می دهیم جامه عمل بپوشانند.

در همین راستا، در سال جهش تولید، هنرستان کشاورزی امام حسین (ع) رفسنجان با همکاری مدیریت آموزش و پرورش، اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان و بسیج دانشجویی وارد عرصه تولید مواد ضدعفونی شده و عبور از این پیچ خطرناک را برای شهرستان آسانتر کرد.
با توجه به شرایط موجود و ضرورت تامین مواد ضدعفونی کننده برای توزیع عمومی پژوهشگران هنرستان کشاورزی از ماه گذشته به سرعت وارد عمل شده و موفق به تولید ماده ضدعفونی کننده دست و سطوح شدند.
در صورت تامین مواد اولیه، در این هنرستان کشاورزی حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ لیتر مواد ضدعفونی روزانه تولید و جهت رفع آلودگی سطوح و دست روانه بازار می شود.

به گفته حسینی مدیر هنرستان کشاورزی امام حسین(ع) رفسنجان هشت نفر از کادر این هنرستان گرداننده این کارگاه تولیدی هستند و روزانه قریب به هزار پک از این محلول که بر پایه الکل ۷۲ درصد است، آماده می شود.

حسین پور مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان رفسنجان نیز ضمن تقدیر از یاری خیرین در این امر خیر، هدف از اقدام را تهیه بسته های بهداشتی و اهدا به خانواده های دانش آموزان بی بضاعت در شهرستان عنوان کرد.

گفتنی است این کارگاه تولیدی روز گذشته با حضور فرماندار، مدیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان به بهره برداری رسید.

عکس از سید امیر مهدی رضایی

انتهای پیام/

برچسب ها:
آموزش و پرورش اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی بسته معیشتی بسیج دانشجویی تولید الکل هنرستان کشاورزی امام حسین(ع) رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان