اینجا قلب‌های بزرگی می‌تپند؛

تلاش بانوان انقلابی و جهادگر رفسنجان در سنگر سلامت /تصاویر

  • شناسه خبر: 176508
تلاش بانوان انقلابی و جهادگر رفسنجان در سنگر سلامت /تصاویر

کارگاه خیاطی توسکای رفسنجان با همکاری ۱۵ نفر از بانوان جهادگر و انقلابی روزانه کار دوخت ۳۵ تا ۴۰ دست لباس کادر درمانی این شهرستان را بر عهده دارند.

خانه » رفسنجان » تلاش بانوان انقلابی و جهادگر رفسنجان در سنگر سلامت /تصاویر

به گزارش خانه خشتی؛ در این روزهایی که ویروس کرونا همه را به هراس افکنده و مردم را دچار ترس و واهمه کرده، زشت و زیبایی‌های فراوانی در شهر خلق شد، از حضور جوانان و نوجوانان در میدان مقابله با کرونا تا جانفشانی های گروه های جهادی و مردمی که هر کدام به نوعی از زمان شیوع کرونا در راستای مقابله با آن دست به کار شدند و حماسه ها آفریدند.

این بار مادران انقلابی رفسنجان در جبهه‌ای به جهادگری مشغولند تا به سبک و سیاقی دیگر رسالت اجتماعی خود را در این روزهای مهم به زیبایی به منصه ظهور برسانند.


فاطمه سروی مدیریت کارگاه خیاطی توسکای رفسنجان ۵۵ سال سن دارد، وی همسر شهید محمد جواد شایق و در حال حاضر همسر مجید ناظوری جانباز ۵۵ درصد است.
خانم سروی تجربه ۳ ساله در دوخت لباس دارد و از زمان شیوع کرونا در شهرستان کارگاه خیاطی خود را به تولید لباس کادر درمانی اختصاص داده است.
۱۵ نفر از بانوان انقلابی که تعدادی هم از خادمیاران افتخاری امام رضا(ع) هستند، به صورت جهادی و مخلصانه در این کارگاه کار دوخت لباس برای کادر درمانی، خانم سروی را همراهی می کنند.


فاطمه سروی معتقد است که تا زمانی که کرونا را شکست ندهیم کار دوخت لباس کادر بیمارستانی را انجام می‌دهم و سفارشی دیگر قبول نمی‌کنیم.
وی می گوید: روزانه قریب ۳۵ تا ۴۰ دست لباس کادر بیمارستانی در این کارگاه تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان تولید می شود.
سروی ادامه می دهد: این روزها یادآور دوران دفاع مقدس است، اگر هر یک از افراد جامعه نسبت به این بیماری احساس مسئولیت کند و در جایگاه خود به وظیفه خود عمل کنند، کرونا را شکست خواهیم داد.


گزارش از منیژه نوروزی
عکس از مهدی محمودی مقدم

انتهای پیام/

برچسب ها:
جهاد رفسنجان کارگاه خیاطی توسکا کرونا
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان