فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خبر داد؛

ارسال ۲میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال لوازم خانگی به روستای سیل زده ده رضا

  • شناسه خبر: 176381
ارسال ۲میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال لوازم خانگی به روستای سیل زده ده رضا

حسین معروفی گفت:  از سوی سپاه ثارالله استان کرمان محموله ای از کالاهای خانگی دو و نیم میلیارد ریال در میان خانواده های روستای ده رضا توزیع شد.

خانه » اجتماعی » ارسال ۲میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال لوازم خانگی به روستای سیل زده ده رضا

به گزارش خانه خشتی، روز گذشته اقلامی از جمله ۲۰ یخچال، ۸۰ تخته فرش، ۳۵ عدد اجاق گاز، ۱۶۰ قطعه موکت ۹ متری، ۵۵ سرویس قابلمه ۷ پارچه و ۳۵ پنکه که از نظر ریالی تقریبا ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است، توسط سپاه ثارالله استان کرمان به منطقه ده رضا از توابع شهرستان ریگان ارسال شد. این روستا در سیلاب های اخیر دچار آسیب های فراوانی شده بود که از جمله آن می توان به از بین رفتن اقلام و لوازم خانگی خانواده های این روستا اشاره کرد.
حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در این رابطه به خبرنگار ما گفت: از ابتدای امسال سه منطقه استان کرمان از جمله رودبار جنوب، ریگان، ده رضا اوایل سال و اخیرا شهرستان شهداد دچار سیلاب شدند.
وی ادامه داد: در رودبار اقدامات اولیه از جمله اقدام و نجات ، مهندسی، لایروبی و ضدعفونی توسط سپاه ثارالله استان کرمان انجام شد همچنین این اقدامات در روستای ده رضا نیز صورت پذیرفت.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: در ادامه فعالیت های سپاه استان، کالاهای مورد نیاز خانواده های آسیب دیده از سیلاب در این مناطق را شناسایی کردیم که در سالروز تولد حضرت مهدی (عج) کالاهایی به مردم مناطق رودبار جنوب تحویل داده شد و امروز نیز اقلامی دیگر اختیار مردم ده رضای شهرستان ریگان تحویل داده شد.
معروفی با بیان این که در منطقه ۲۰ روستا با تعداد ۱۵۰۰ خانوار و با جمعیت حدود ۶ هزار نفر مورد بررسی قرار گرفت، عنوان کرد: چیزی که مطرح است نحوه خسارت در این روستاها متفاوت است چرا که هر یک از روستا ها از جمله حیدر آباد، حسین آباد و ده رضا هر یک به گونه ای آسیب دیده است.
وی توضیح داد: کاروانی که از قرارگاه مرکزی شهر بم سپاه ثارالله استان کرمان صبح امروز به سوی روستای ده رضا برای توزیع لوازم مورد نیاز این منطقه روانه شده است دارای اقلامی از جمله ۲۰ یخچال ۱۳ فوت، ۸۰ تخته فرش، ۳۵ عدد اجاق گاز، ۱۶۰ قطعه موکت ۹ متری، ۵۵ سرویس قابلمه ۷ پارچه و ۳۵ پنکه ایستاده که از نظر ریالی تقریبا ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.
معروفی بیان کرد: سپاه ثارالله استان کرمان در منطقه ده رضا و در کنار مردم ایستاده است هم اکنون نیروهای سپاه استان در حال انجام کارهای عمرانی این منطقه است اما به دنبال این هستیم که در جهت رفع محرومیت این منطقه از جمله ریگان، فهرج و نرماشیر اقداماتی را انجام دهیم.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تشرح کرد: همزمان گروه های جهادی و فرزندان مردم این استان، پاسداران و بسیجیان از روز گذشته در شهداد برای خدمات دهی حضور دارند و در حال لایه روبی و خالی کردن آب حاصل از سیلاب از منازل مردم در شهرستان شهداد هستند.
وی تاکید کرد: مردم کرونا را جدی بگیرند و حضور مومنانه در رزمایش کمک مومنانه داشته باشند، جمعیت عظیمی از مردم چه مشاغلی و چه مردمی که شغل کوچکی داشتند از جمله کارگری که روزمرگی خود را با این کار می گذراندند، دچار آسیب شده اند.
معروفی عنوان کرد: اکنون بهترین زمان برای انفاق است، در ماه مبارک رمضان با تاسی از امام علی علیه السلام و با الگوگیری از امام حسن مجتبی علیه السلام همت کنیم تا کار بزرگ مومنانه ای آن هم بدون منت و با اخلاص برای مردم کم برخوردار و افرادی که کرونا باعث شد تا شغل خود را از دست دهند و زندگی و معیشتشان دچار مشکل شد، انجام دهیم از این رو انتظار داریم که مردم مومن استان کرمان که همت و مومنی خود را در هشت سال دفاع مقدس، محرومیت زدایی، زلزله بم وسیل ها ثابت کرده اند این بار نیز به کمک خانواده های محروم بیایند و دل این خانواده ها را شاد کنند.
انتهای پیام/

برچسب ها:
ده رضا سیل سیل زدگان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان