فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان مطرح کرد:

توزیع یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان لوازم خانگی در مناطق سیل زده جنوب کرمان+ تصاویر

  • شناسه خبر: 176230
توزیع یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان لوازم خانگی در مناطق سیل زده جنوب کرمان+ تصاویر

سردار معروفی گفت: سپاه ثارالله وظیفه تامین لوازم خانگی مردم مناطق سیل زده جنوب کرمان را برعهده گرفته است در این راستا مبلغی حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان صرف خرید لوازم خانگی شده و به مناسبت میلاد مسعود حضرت مهدی (عج) در بین مردم منطقه توزیع می شود.

خانه » اجتماعی » توزیع یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان لوازم خانگی در مناطق سیل زده جنوب کرمان+ تصاویر
به گزارش خانه خشتی، سردار حسین معروفی در حاشیه برگزاری آئین اهدا لوازم خانگی به سیل زدگان بخش زهکلوت و جازموریان به خبرنگار راه آرمان گفت: از اولین ساعات وقوع سیل در جنوب کرمان مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج مستضعفین در کنار مسئولان اجرایی شامل استانداری، هلال احمر، راهداری، کمیته امداد، ستاد اجرایی و مسئولان منطقه به کمک مردم سیل زده این مناطق شتافت.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان مطرح کرد: سپاه استان بنا بر نیازی که در منطقه وجود داشت با دستور فرمانده کل سپاه ثارالله در منطقه حاضر شد و ضمن تشکیل قرارگاهی تحت عنوان قرارگاه خدمات دهی جبهه انقلاب اسلامی امدادرسانی به سیل زدگان را در دستور کار قرار داد.

وی افزود: هدف اصلی قرارگاه خدمات دهی جبهه انقلاب اسلامی جهت دهی به خدمات است و در هر جایی که به کمک سپاه نیاز باشد ورود می کنیم، این مهم به این معنی نیست که ارگان ها یا اشخاص دیگری توانایی انجام کار ندارند بلکه زمانی توانمندی ها در یک مجموعه جمع شود قطعا خدمات دهی نیز بهبود می یابد.

مراقبت از مردم در مقابل شیطنت های دشمن، خط قرمز جبهه انقلاب است

سردار معروفی ابراز کرد: خط قرمز جبهه انقلاب مردم است و برای جلوگیری از شیطنت های احتمالی دشمن مراقب از مردم را به بهترین نحو انجام می دهد، در این راستا از هدر رفتن توان خود در مجموعه نظام اسلامی جلوگیری خواهیم کرد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: بر اساس آنچه که از سیل استان های دیگر تجربه کسب شده بود، از بین رفتن  و آسیب شدید بخشی از کالاهای ضروری و مورد نیاز مردم در جریان وقوع سیل بود، بخشی از این وسایل دچار آسیب جدی شده بود که با اعزام سرویس کار به منطقه تعمیر شد.

وی ادامه داد: در این راستا تاکنون حدود ۱۵۰ یخچال تعمیر شده و رسیدگی به سایر موارد همچنان ادامه دارد، ۴ گروه شناسایی در منطقه تحت نظر امام جمعه و فرمانده ناحیه رودبار راه اندازی شد و به واسطه آن ها اطلاعات مربوط به وسایل مورد نیاز مردم منطقه جمع آوری شد.

سردار معروفی اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان امام به دنبال تامین لوازم خانگی مورد نیاز منطقه بود، با هماهنگی های انجام شده مقرر شد این ستاد دام منطقه را تامین کند از این رو در گام اول ۵۰۰ دام تهیه شده و همچنان ادامه دارد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان یادآور شد: سپاه ثارالله وظیفه تامین لوازم خانگی را برعهده گرفته است، با هماهنگی که با فرمانده کل سپاه صورت گرفت و مبلغی برای تامین این لوازم در اختیار ما قرار دادند که این مبلغ اکنون صرف خرید لوازم خانگی شده و امروز به مناسبت میلاد مسعود حضرت مهدی (عج) در بین مردم منطقه توزیع می شود.

اجرای عدالت اولویت اصلی سپاه در توزیع لوازم خانگی

وی عنوان کرد: این کالاها در منطقه دپو شده و تحت نظارت دقیق مسئولان برای جلوگیری از وقوع هر گونه بی عدالتی بین ساکنین منطقه توزیع می شود، از جمله اقلام خریداری شده می توان به ۲۰۰ عدد یخچال ۱۲ فوت، ۵۰۰ تخته فرش، ۲۰۰ عدد اجاق گاز، ۱۰۰۰ سری سرویس قابلمه، ۲۰۰ عدد پنکه ایستاده و ۳۰۰ تنور محلی پخت نان اشاره کرد.

سردار معروفی گفت: ظرف چند روز گذشته با همکاری آستان قدس رضوی ۶۲۰ تخته موکت، ۲۰۰ تخته فرش، ۵ یخچال و تعدادی پتو بین اهالی منطقه توزیع شد، در مجموع این کاروان در ۲ روز گذشته مبلغ ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان لوازم خانگی در اختیار مردم سیل زده منطقه قرار گرفت.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: قطعا به ازای لوازم خانگی که امروز در اختیار مردم قرار می گیرد، مشابه خراب آن دریافت شده و ضمن تعمیر و بازسازی در اختیار دیگری قرار می گیرد تا بتوانیم شبکه خدمات دهی را در منطقه پابرجا نگه داریم.

همه اقدامات سپاه در مناطق سیل زده هدیه رهبر انقلاب است

وی اذعان کرد: همه اقداماتی را که ما به عنوان سپاه پاسداران و بسیج مستضعفین در منطقه انجام می دهیم هدیه رهبر فرزانه انقلاب است، ما در سپاه هیچ چیزی برای خود نداریم.

سردار معروفی یادآور شد: امیدواریم با هماهنگی بسیار خوبی که اکنون در منطقه حاکم است گام های موثری در راستای رفع مشکلات با همکاری استاندار، مدیریت بحران استان و قرارگاه خاتم که از روز دوشنبه در منطقه مستقر می شود، تلاش کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ابراز کرد: در آینده ای نزدیک مسئولان محلی خبری امیدوارکننده از اقدامات انجام شده با پشتیبانی سپاه و استانداری اعلام می کنند و در تلاش هستیم اقدامی بزرگ در منطقه صورت گیرد و قدری از آلام مردم منطقه کاسته شود تا چنین اتفاقاتی در آینده رخ ندهد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با همت بلندی که در سیستم استان رخ داده و همکاری خوب مسئولان امیدواریم در سال جهش تولید، شاهد بروز اتفاقاتی خوش برای مردم در استان باشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
زهکلوت سپاه ثارالله استان کرمان کمک به سیل زدگان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان