پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

هشدار جدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در خصوص شیوع کرونا

علی اسماعیلی ندیمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان

علی اسماعیلی ندیمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان

به گزارش خانه خشتی؛ علی اسماعیلی ندیمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تبریک میلاد امام علی (ع) و روز پدر اظهار داشت: از هموطنان رفسنجانی میخواهم روز پدر را به صورت تلفنی و تصویری تبریک بگویند و حتی الامکان به ملاقات حضوری نروند.
وی بیان داشت: متاسفانه همشهریان نکات بهداشتی را رعایت نمی کنند و ویروس کرونا را جدی نگرفته اند، هنوز مراکز خرید شلوغ و غیرقابل باور ، رفتارهای خطرناک و مراجعات غیر ضروری به مراکز درمانی ،داروخانه ها و مراکز عمومی ادامه دارد از همه خواهش می کنیم این مسائل را جدی بگیرید.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان افزود:اگر ما نتوانیم در مسائل بهداشتی زنجیره های انتقال ویروس را کنترل کنیم حتما در روزهای آتی شرایط سخت و غیر قابل کنترلی در پیش داریم و در ارائه خدمات درمانی کاملا دچار مشکل خواهیم شد.
وی بر همکاری مقامات امنیتی و انتظامی رفسنجان جهت کنترل رفت و آمدهای مردم تاکید داشت و گفت: تاکید می کنم و استدعا دارم مردم در خانه بمانند و مرتب دست هایشان را با آب و صابون بشورند ،دستان خود رابه صورت، دهان و بینی تماس ندهند.
اسماعیلی عنوان داشت: مردم تا پایان سال از کارهای غیر ضروری پرهیز نمایند فکر بکنید امسال نوروز نخواهیم داشت ، خریدهای غیر ضروری متوقف شود تا بتوانیم این بحران را پشت سر بگذرانیم.

خروج از نسخه موبایل