تمهیدات ویژه ستاد واکنش سریع در سطح شهر رفسنجان؛

بازار رفسنجان به مدت سه روز تعطیل شد

  • شناسه خبر: 175608
بازار رفسنجان به مدت سه روز تعطیل شد

فرماندار رفسنجان از نعطیلی بازار رفسنجان و مراکز بزرگ خرید در این شهر برای پیشگیری از شیوع کرونا خبر داد.

خانه » پزشکی و سلامت » بازار رفسنجان به مدت سه روز تعطیل شد

به گزارش خانه خشتی، مجید فصیحی هرندی صبح امروز در جمع خبرنگاران در خصوص مصوبات جلسه ستاد واکنش سریع شهرستان رفسنجان با موضوع کرونا اظهار کرد: تاکنون اقدامات مناسبی در سطح شهرستان رفسنجان انجام شده و نتایج خوبی نیز در برداشته است.

وی فزود: نیاز است تا علاوه بر فعالیتهای مسئولان مربوطه، مردم هم همکاری خوبی داشته باشند و آگاهی های لازم را کسب کنند.

هرندی خاطر نشان کرد: برای قطع شدن چرخه گردش ویرویس و کاهش انتقال آن تصمیماتی گرفته شده و باید همه همکاری کنند، پیام های بهداشتی و هشداردهنده از طریق رادیو شهری، رسانه های مجازی، بلندگوهای مساحد و و اعلام محلی به سمع همه شهروندان می رسد.

فرماندار رفسنجان گفت: بازار رفسنجان و مراکز بزرگ خرید در سطح شهر از فردا یکشنبه برای ضدعفونی شدن به مدت سه روز تعطیل می شوند و در رستوران ها، کافی شاپ ها، فست فودی ها و هر مکانی که محل تجمع باشد دیگر غذایی سرو نمی شود و با رعایت کلیه موارد بهداشتی بصورت بیرون بر اقدام می کنند.

وی با بیان اینکه آرایشگاه های زنانه و مردانه به مدت یک هفته تعطیل شدند تصریح کرد: جمعه بازار نیز از این هفته تا برقراری شرایط عادی برگزار نخواهد شد.

هرندی یادآور شد: هتل ها، مهمانسراها و هر مجموعه ای که پذیرش میهمان را دارد همچون تالاها تا اعلام شرایط عادی پذیرش نخواهند داشت.

فرماندار رفسنجان گفت: ادارات و بانکها و دیگر مراکز خدماتی دولتی و خصوصی موظف شدند ضمن رعایت مقررات کاهش کارمندان نسبت به اقدام خدمات ضروری عمل و از ارائه خدمات غیرضروری اجتناب کنند، شهروندان نیز از مراجعه غیر ضروری به این مراکز خودداری نمایند.

وی از شهروندان خواست تا حتی المقدور از منازل خود خارج نشوند مگر برای کارهای ضرروی و با رعایت موارد بهداشتی و بیان کرد: مهمترین راه انتقال ویروس ارتباط فرد به فرد است که بایستی کنترل شود تا از شیوع ان جلوگیری شود.

هرندی گفت: فروشگاه های عرضه مایحتاج مردم همچون سوپرمارکت و نانوایی ها بر اساس دستورالعمل های ارائه شده ضمن در دسترس قرار دادن مواد ضدعفونی برای مشتریان و کارکنان، به ضدعفونی کردن مستمر سطوح افدام کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
بازار رفسنجان ستاد واکنش سریع فرماندار رفسنجان کرونا
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان