امام جمعه رفسنجان:

مجلسی جوان، کارآمد و انقلابی می تواند منشا خدمات و برکات فراوان باشد

  • شناسه خبر: 173474
مجلسی جوان، کارآمد و انقلابی می تواند منشا خدمات و برکات فراوان باشد

امام جمعه رفسنجان گفت: مجلسی جوان، کارآمد، انقلابی با نمایندگان وفادار به ارزش های حضرت امام و انقلاب و در خط امامت و رهبری می تواند منشا خدمات و برکات فراوان باشد.

خانه » سیاسی » مجلسی جوان، کارآمد و انقلابی می تواند منشا خدمات و برکات فراوان باشد

به گزارش خانه خشتی، حجت الاسلام عسکری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان با تبریک میلاد حضرت مسیح(ع) اظهار داشت: مومنین ایشان را به عنوان پیامبرعظی الشان می دانند ، حضرت مسیح از پیامبران اولو العزم است، مسیحیان برای اینکه پیامبر خودشان را بشناسند باید به قران مراجعه کنند که چه زیبا این پیامبر بزرگ را خداوند معرفی کرده است، تحریف در انجیل ها زیاداست.

وی در ادامه با اشاره به انتخابات پیش رو مطرح کرد: مردم سعی کنید خودتان نامزدهای انتخابات را بشناسید و بر اساس معرفت و شناخت از میان صالحان، اصلح را انتخاب کنید.

عسکری بیان داشت: انتخاب هم حق واجدین شرایط است و هم یک وظیفه است سعی این حق و وظیقه را با شناحت کامل ادا کنید.
وی خاطر نشان کرد: مجلسی جوان، کارآمد، انقلابی با نمایندگان وفادار به ارزش های حضرت امام و انقلاب و در خط امامت و رهبری می تواند منشا خدمات و برکات فراوان باشد.

عسکری تصریح کرد: تایید وزرای پیشنهادی از سوی رئیس جمهور یکی از وظایف مجلس است، مجلس نظارت بر اجرای قانون دارد اگر روزی وزیری خطا کرد مجلس می تواند او را استیضاح کند.

وی گفت: مجلس از ارکان شامخ نظام است و برای تشکیل این رکن به آرای شما مراجعه می کنند لذا با اگاهی و بصیرت در این مسیر قدم بگذارید.

خطیب جمعه رفسنجان با گرامیداشت ۹ دیماه روز بصیرت بیان داشت: مردم در سال ۸۸ بسیار شکیبایی کردند در مقابل عده ای که در خیابان ها راه افتادند و شعار نه غره نه لبنان جانم فدای ایران سردادند در حالیکه جانشان را نه دفای ایران و نه فدای غره و لبنان کردند انان که مدافع حرم بودند کسان دیگری بودند.

وی تصریح کرد: در کمتر از ۴۸ ساعت مردم به میدان امدند و آنچنان مشت محکمی به دهان فتنه زدند که چشم فتنه و فتنه گران را کور کردند.

عسکری بیان داشت: در فتنه ۸۸ کسانی بودند که در برابر فتنه سکوت کردند و حتی یک کلمه هم درخطابه و سخنرانیهای خود فتنه را محکوم نکردند، به روایت امام صادق(ع)، این افراد دروغ می گویند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
نماز جمعه رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • ehsani

    خدارا شکر که با وجود مهندس انارکی محمدی فردی جوان انقلابی و مخلص شهرستان در مسیر پیشرفت و بالندگی است.
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان