پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

برگزاری مراسم معنوی «سلام بر امام» در چهارشنبه‌های رضوی استان کرمان

به گزارش خانه خشتی به نقل از پایگاه آستان قدس رضوی طرح چهارشنبه‌های رضوی، با هدف ترویج سیره و سبک زندگی امام رضا علیه‌السلام در مساجد، تکایا و بقاع متبرک استان برگزار می‌گردد.
سیدحسین صابری، مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمان به خبرنگار ما گفت: همزمان با برگزاری مراسم معنوی سلام بر امام در چهارشنبه‌های رضوی، کانون‌های مختلف خادمیاری با برپایی میزهای خدمت رسالت خود را در راستای محرومیت‌زدایی فرهنگی و خدماتی از جامعه به انجام می‌رسانند.
وی گفت: بیش از ۱۰ هزار خادمیار رضوی در سطح استان مشغول خدمت‌رسانی به محرومین هستند که خدمات بیش از ۲۰ کانون تخصصی سلامت، تبلیغی، مداحان، شعر و ادب، تعلیم و تربیت، خبر و رسانه، خانواده، بانوان و … از جمله آن است.
وی ابراز امیدواری کرد: تقویت و اجرای طرح چهارشنبه‌های رضوی، گام موثری در معرفی سیره و سبک زندگی امام رضا علیه‌السلام به مردم باشد.
مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمان تلاوت قرآن کریم و قرائت زیارت شریف امین‌الله را از برنامه‌های این طرح بیان کرد و افزود: طرح چهارشنبه‌های رضوی، اختصاص به ایام مناسبتی ندارد و در تمام طول سال اجرا می‌گردد.

خروج از نسخه موبایل