فرماندار رفسنجان:

مردم و مسئولان رفسنجان به شهیدان به عنوان یادگاران حماسه و افتخار می بالند

  • شناسه خبر: 167121
مردم و مسئولان رفسنجان به شهیدان به عنوان یادگاران حماسه و افتخار می بالند

فرماندار رفسنجان گفت: مردم و مسئولان این شهر به شهیدان به عنوان یادگاران حماسه و افتخار می بالند و در دوران مقدس هم از نظر جانی و هم مالی مجاهدت ها کردند و کمک های مردم رفسنجان در پشتیبانی از جبهه های جنگ بی نظیر بود.

خانه » فرهنگی مذهبی » مردم و مسئولان رفسنجان به شهیدان به عنوان یادگاران حماسه و افتخار می بالند

به گزارش خانه خشتی؛ مجید فصیحی هرندی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان رفسنجان اظهار داشت: همه باید در راستای فعالیتهای اجتماعی و آموزشی گام بردارند پتانسیل های عظیمی در دانشگاه ها و مدارس وجود دارد که باید از آنها استفاده کرد.
وی با اشاره به اینکه مردم و مسئولین رفسنجان به شهدا ارادت دارند بیان داشت: مردم و مسئولان این شهر به شهیدان به عنوان یادگاران حماسه و افتخار می بالند و در دوران مقدس هم از نظر جانی و هم مالی مجاهدت ها کردند و کمک های مردم رفسنجان در پشتیبانی از جبهه های جنگ بی نظیر بود.
فصیحی هرندی تصریح کرد: روسای ادارات برنامه ای ترتیب دهند تا از خانواده های شهدا دیدار و گفتگو کنند بازدید از انها صرف به خاطر دلگرمی نیست بلکه درس گرفتن از سیده شهدا است.
وی با بیان اینکه امیدواریم تلاش های فساد ستیزی دستگاه قضا ادامه داشته باشد افزود: مدیران ادارات باید از زیر مجموعه خود مراقبت کنند، اگر بی توجهی داشته باشیم کوچکترین فساد ها به بزرگترین فساد تبدیل خواهد شد.
فرماندار رفسنجان گفت: مردم از کمبود امکانات کمتر می نالند اما فساد اداری را تحمل نمی کنند .
هرندی خاطر نشان کرد: در فعالیتهای خود باید طوری عمل کنیم که مردم احساس تبعیض نکنند و این خود گام گذاشتن در راه شهداست.
وی تاکید داشت: در مسیر ارزشهای شهدا باید حرکت کنیم از تلاش مستمر در راه خدمت به مردم نباید خسته شد، روسای ادارات باید تسهیل گر مشکلات مردم باشند .
فرماندار رفسنجان با بیان اینکه حضور اجتماعی مسئولین مهم است گفت: مسئولین برای مردم بیشتر وقت بگذارند ،دولت صرفا دستگاه تشکیلاتی نیست، باید مسائل و مشکلات مردم را حل و فصل نمایید.
فصیحی هرندی اذعان داشت: دستگاه های اداری باهم هم افزایی داشته باشند و در فعالیت های یکدیگر شریک باشند.
وی عنوان داشت: روسای ادارات مراقب باشند تا از اموال و امکانات دولتی برای انتخاب استفاده نشود و جانب احتیاط رعایت شود، جلسات اداری نیز در مجامع رسمی برگزار شود چون هدف خدمتگزاری به مردم است.

انتهای پیام/

برچسب ها:
رفسنجان شهدا فرماندار رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان